• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • SandraK

Har lagt upp en LO av min tjej när hon var nyfödd, inte sprillans ny, men har inte kommit till skott med den innan. Väldigt enkel utan krusiduller...
    smamirakel.blogg.se/

• SandraK

Ser att ni pratat om svenska tidningen, när det står att den ska vara ute 27:e februari, är det det datumet vi ska förvänta oss att få den då, eller kan den komma innan? Någon som har koll?

Själv ser jag fram emot aprilnumret lite extra

• Venezuela

MU: Aha, det där lär utmanande. Ska på en 12 timmars scrapträff till helgen (vänerträffen) och då lär jag väl hinna pilla dit 40 dekorationerSkrattande

Scrappandet har gått lite segt ett par dagar, men nyss gjorde jag i alla fall klart en DT LO.
    Risa och rosa om ni känner för det.

• Venezuela

Oiii, glömde att jag snott titeln från nån av er. Tyvärr minns jag inte vem...Generad

• malin ulrika

Venezuela,
    åh vad snygg!
    Mitt "naturliga" tillstånd är ju "less is more" ch det tycker jag är så tydligt på den här välkkomponerade LOn!!!

Måste nog ta och "knycka" den!!! Fantastiskt fin!

• Mizty

Venezuela - Riktigt jäkla snygg!!!

MU - Har gjort klar utmaningen men vet inte om jag är 100 nöjd Men det kommer en... Snart

Caroline, stolt mamma till Phenom!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket