• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • älvanpurjo

kan ej handla därifrån. .fasiekn då

• Örnen76
    älvanpurjo skrev 2007-02-20 08:32:25 följande:
    oj missade det hlet då..
    Det är lätt gjort
  • Asrta1
    Godmorgon alla troll!

venezuela: Wow, jättesnygg LO!

Oj...inget att läsa igenom från "nattskiftet" Har alla troll sovit inatt
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • älvanpurjo

fnys tackar... ska genast kolla igeom allt.. fnan allt jag ivlle ha :)

du är en guldklimp :)

• Tjej 83

venezuela. gu va snygg den va. beige/brunt är ju så fint.

• kanskesnart

Kikar in en snabbis från lånad dator (idag är det syster som är våldgästad )

Venezuela: Jättesnygg LO!! Som vanligt

MU: Jag har tänkt försöka va me också. Men det beror lite på om jag hinner fixa ny dator tills dess så jag kan lägga in den & skicka bidraget. Har dok förbjudit sambon att komma hem idag om han inte har en ny med sig hem ikväll (ja ny dator alltså ) Får se om han tagit mitt hot på allvar

Ha en bra dag!

• Mystjejen

Skumpis: Jag har ett "kapitel" med inspiration. Klipper ut saker, färkombinationer mm som jag ser i tidningar.

• Mystjejen

Nu ska jag fortsätta fixa i mitt scraprum... Var ju på ikea igår, så idag är det montering som gäller... Köpte bla ett skrivbord (2m...) krokar, och lite annat smått och gott. Ska givetvis fota när det är klart!

Ha en bra dag!
    Ses ikväll!

• kanskesnart

Vad härligt det låter att inreda scraphörnan Mystjejen!! Å på tal om IKEA har jag en fråga.. Vet ju att flera här har skaffat en sån där mappvagn därifrån. Tänkte jag skulle köpa en med nu men jag hittar den inte varken i katalogen eller på nätetFundersam Nån som vet om de har slutat sälja dom???

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket