• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • SandraK

Va, ingen tidning idag heller? Nåja, vi ska snart iväg och babysimma och sedan hämta på dagis direkt efter det, så jag skulle väl inte hinna läsa så mycket i den ändå. Men här har posten inte kommit än, så jag ska väl inte ge upp hoppet riktigt än.

• DianaJ

Ahhhh, jag blir så shopppingsugen så som ni pratar här inne om inköp och ordrar! Men jag får hålla mig ett tag till... Har ju STORA inköp på g :)

Ja, sol30, VAD ska du göra ;)
    Är det förresten bara FL-plussare som kan få in såna där fina smileys i inläggen?

Säsongsscrappar någon av er?
    Jag är en riktigt säsongscrappare, eller tjuvstartar egentligen säsongerna lite med scrapping. Som innan jul, redan i oktober-november så började jag scrappa förra årets julfoton för att komma i stämning. Nu håller jag på att plocka fram myyysiga vinter men även foton från förra våren att scrappa.

• DianaJ

Hmm, tror nog jag ska ge mig på veckans skiss på SWE. En skiss som passar mågna foton *älskar*

• Fnyz
    DianaJ skrev 2007-01-25 11:15:10 följande:
    Hmm, tror nog jag ska ge mig på veckans skiss på SWE. En skiss som passar mågna foton *älskar*
    ja det var en jättekul skiss!!

å ja det är plus-smilys KyssFlörtRäcka ut tungan
  • Cia o krabaten

VAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
    Har ni inte fått tidningen?!?!?!
    Å jag som såg fram emot att komma hem idag

• Marajjah
    2xA skrev 2007-01-25 09:27:42 följande:
    Vet inte om det redan diskuterats i tråden, men var kan man ladda ner Carpenter fonten gratis? Alla ställen där jag hittat den så kostar det att ladda ner den. Vecka 32+5 - BF 17 mars 2007
    Den finns inte gratis...
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

Jag har fått en tidning, eftersom jag beställde den från Scrapaddicted igår. Ska sätta mig å läsa den nu.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Jo79
    Marajjah skrev 2007-01-25 12:18:10 följande:
    Jag har fått en tidning, eftersom jag beställde den från Scrapaddicted igår. Ska sätta mig å läsa den nu. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Fuuuuusk!  Cool
    Jag fick inte heller nån i lådan idag....GråterGråter
    Mamma till KaramEllen
  • Sol30

mamma i Småland: Åh, det vill jag också veta! Har letat, men tycker inte att jag hittat nåt bra ställe. På Panduro här i stan har de typ inget bling bling alls....

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket