• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Pyret78

Jo79: Det problemet har inte jag idag Vi har -20 grader ute idag, så jag tänker INTE åka pulka med dottern även fast solen skiner idag

• Jo79
    Pyret78 skrev 2007-01-25 10:11:53 följande:
    Jo79: Det problemet har inte jag idag Vi har -20 grader ute idag, så jag tänker INTE åka pulka med dottern även fast solen skiner idag
    Jaja...här är bara -6, så jag har inget val! Men tar jag med mig kameran så blir det nog fina foton....Cool
    Mamma till KaramEllen
  • pylle

brrr här är det också minus 20. ÅÅ så skoj det ska bli med scrapträff i kväll med Fnyz och pyret har plockat lite bland kort och papper och tro nog att jag har nått på G till i kväll,

• Pyret78

Jag håller på att skriva texten till tävlingen jag är ju klar med alla Lo:s. men hjälp vad jag svammlar (i texten alltså )Hur ska jag lyckas svara på frågorna o få det att låta bra Jag menar bara den först frågan..."Vad tycker du om scrapbooking?"...det borde väl de veta vad man tycker om man ställer upp i denna tävling

• DianaJ

Hi, hi, sen Didrik (min son) började röra sig i sömnen har han aldrig legat på kudden när jag kommer in i rummet för att kolla till honom ;) Ibland ligger han raklång på fel ledd med kudde, täcke, snutte och nalle UNDER sig :) Gullunge.

Undrar om jag inte ska svänga förbi Pressbyrån och se om de redan ställt nya numret av Scraobooking mm på hyllan nu när så många webbshoppar fått det. Har inte kommit mig för att teckna ngn prenumeration ännu. Men jag gillar verkligen tidningen :) Kanske liiiiiite för mycket idéer tagna direkt ur CK men, men... Det är ju en bra start i alla fall.

Har ni helt lagt undan julfotona nu eller scrappas det fortfarande med juliga papper och färger?

SofieMalmö-
    Menar du att du ska ha LO'n PÅ dagis? eller är det om dagiset som du ska scrappa?

• Sol30

DianaJ: Har inte börjat med julfotona än!
    Jag kollade pressbyrån här i stan igår, men ingen tidning.....

• Sol30

Håller på och skola in sonen på dagis och idag är han där själv, så jag har en masssssssa tid över nu! Vad ska jag göra?!

• Tjejtrazan

Ingen tidning i brevlådan idag Gråter

• Mizty

Här har vi -12 idag.. Vet inte om jag ska vara glad eller inte över att det blivit vinter Igår la jag en ny order på Magdas!! Vill ju ha sakerna på studs ju! Är sååå sugen på att scrapa... Har inte gjort en vanlig LO sedan innan jag gjorde filteralbumet... Det är ju över en vecka sedan Förvånad

Pylle, fnys & grynet - Låter så kul med scrapkväll! Vi är några som antagligen ska ha det nästa vecka... Längtar! Hoppas ni får det riktigt roligt

Minigrynet - Det låter som jag, sitter uppe halva nätterna och scrapar Om jag väl börjar kan jag sitta till 3-4 jag oxå! Då önskar man att man hade någon som tog hand om ens barn på morgonen

Hoppas alla får en riktigt bra dag!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Fnyz

nepp ingen tidning här heller men DT-paket och en LO låg de i lådan iaf

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket