• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Emmixen

Nu är jag uppe igen.. Är sååå sugen på att göra en LO till, men jag tror att jag ska vänta tills jag får sakerna jag beställt... Ska leta bokstäver nu!

• Fnyz

god morgon, jag lyckades inte komma in på FL nå mer i¨går det var helt dött och likaså nu på morgonen! fy vad segt det var.

men jag han ju scrapap istället då inte helt klar men jag ska ju på scrapträff ikväll så då kan jag färdigställa

har fått mycket ros för min senaste ltie här å där å det är jättekul speciellt eftersom det var en helt ny stil för mig!

min lilla pluttis här hjemma har kommit in i en utvecklingsfas, hon har alltid sovit heeelt still la man henne på rygg så vaknade hon lika och hon har aldrig vänt på sig i sömnen till mage elelr liknande men inatt!!! första gången satt hon upop andra gången låg hon på mage tredje gången stod hon upp i sömnen fjärde gången satt hon!!! ååå vad trött jag är!

• Amelié77

Vet inte om det redan diskuterats i tråden, men var kan man ladda ner Carpenter fonten gratis? Alla ställen där jag hittat den så kostar det att ladda ner den.

Vecka 32+5 - BF 17 mars 2007
  • Tjejtrazan
    Fnyz skrev 2007-01-25 09:24:00 följande:
    god morgon, jag lyckades inte komma in på FL nå mer i¨går det var helt dött och likaså nu på morgonen! fy vad segt det var.men jag han ju scrapap istället då inte helt klar men jag ska ju på scrapträff ikväll så då kan jag färdigställa har fått mycket ros för min senaste ltie här å där å det är jättekul speciellt eftersom det var en helt ny stil för mig! min lilla pluttis här hjemma har kommit in i en utvecklingsfas, hon har alltid sovit heeelt still la man henne på rygg så vaknade hon lika och hon har aldrig vänt på sig i sömnen till mage elelr liknande men inatt!!! första gången satt hon upop andra gången låg hon på mage tredje gången stod hon upp i sömnen fjärde gången satt hon!!! ååå vad trött jag är!

Vad skoj med scrapträff!!!! Då räknar jag med att vi får se nåt Fnyzigt i morgon (om det inte är till ngn tävling, det är ju mkt sånt nu ).

Utvecklingsfas ja...välkommen in i klubben!!!! Min dotter är likadan, nu har hon lugnat ner sig lite men sätter sig fortfarande upp ngn gång varje natt. I början sprang jag och la henne ner men då vaknade hon nästan så nu gör jag inget, hon gnäller lite när hon sätter sig upp men ramlar sen in i dvala igen Glad. Ha´t så trevligt ikväll då!!!

• Tjejtrazan
    miniGrynet skrev 2007-01-25 03:25:20 följande:
    Såg nu att man inte ser så mycket, men men... svårt att visa över datorn ibland! Nu ROPAR (snarare SKRIKER) kudden efter mig! ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
    Hur orkar man vara uppe så länge???? *chockad* Cool, hoppas verkligen du fick sova gott när du väl gick och la dig...ZZZzzzzz.....
  • Jo79

Tror ni tidningen kommer idag? *hoppas*

Mamma till KaramEllen
  • Fnyz

ja den som ajg håller på med nu var egentligen till SWEs skiss men det finns inte en likhet nu längre känns de som så den kanske jag inte skickar in utan i så fall får ni se den imorrn.

men man kanske hinner en till ikväll åxå, är ju klar med alla till tävlingen så det kan nog bli lite vanlig scrapping åxå

• Tjejtrazan
    Jo79 skrev 2007-01-25 09:45:47 följande:
    Tror ni tidningen kommer idag? *hoppas* Mamma till KaramEllen
    Hehe, var faktiskt precis ute i brevlådan och kikade men posten hade inte kommit än...men visst borde den komma!?
  • Jo79

Synd att det ska vara så fint väderCool ute så jag är tvungen att gå ut och åka pulka med dottern istället för att sitta inne och läsa tidningenOskyldig.... om den nu kommer idag dvs...

Mamma till KaramEllen
  • Minimalla
    Fnyz skrev 2007-01-25 09:24:00 följande:
    god morgon, jag lyckades inte komma in på FL nå mer i¨går det var helt dött och likaså nu på morgonen! fy vad segt det var.men jag han ju scrapap istället då inte helt klar men jag ska ju på scrapträff ikväll så då kan jag färdigställa har fått mycket ros för min senaste ltie här å där å det är jättekul speciellt eftersom det var en helt ny stil för mig! min lilla pluttis här hjemma har kommit in i en utvecklingsfas, hon har alltid sovit heeelt still la man henne på rygg så vaknade hon lika och hon har aldrig vänt på sig i sömnen till mage elelr liknande men inatt!!! första gången satt hon upop andra gången låg hon på mage tredje gången stod hon upp i sömnen fjärde gången satt hon!!! ååå vad trött jag är!
    Japp, nu vet du hur jag har det - varje natt... *gäsp*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket