Fnyz skrev 2007-01-25 09:24:00 följande:
god morgon, jag lyckades inte komma in på FL nå mer i¨går det var helt dött och likaså nu på morgonen! fy vad segt det var.men jag han ju scrapap istället då inte helt klar men jag ska ju på scrapträff ikväll så då kan jag färdigställa har fått mycket ros för min senaste ltie här å där å det är jättekul speciellt eftersom det var en helt ny stil för mig! min lilla pluttis här hjemma har kommit in i en utvecklingsfas, hon har alltid sovit heeelt still la man henne på rygg så vaknade hon lika och hon har aldrig vänt på sig i sömnen till mage elelr liknande men inatt!!! första gången satt hon upop andra gången låg hon på mage tredje gången stod hon upp i sömnen fjärde gången satt hon!!! ååå vad trött jag är!
Vad skoj med scrapträff!!!! Då räknar jag med att vi får se nåt Fnyzigt i morgon
(om det inte är till ngn tävling, det är ju mkt sånt nu
).
Utvecklingsfas ja...välkommen in i klubben!!!! Min dotter är likadan, nu har hon lugnat ner sig lite men sätter sig fortfarande upp ngn gång varje natt. I början sprang jag och la henne ner men då vaknade hon nästan så nu gör jag inget, hon gnäller lite när hon sätter sig upp men ramlar sen in i dvala igen
. Ha´t så trevligt ikväll då!!!