• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • miniGrynet

Brukar det ta lång tid att få från scrapaddicted?
    Beställde därifrån i måndags...

ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • Loppan79

minigrynet - jag har ingen aning. Har aldrig beställt därifrån tidigare. Men flera härifrån har rekommenderat butiken så det går säkert ganska fort. Om jag kommer ihåg rätt så var hon nära att bli utbränd (var det så?) för ett kort tag sedan så hon kanske behandlar ordrar i lagom takt nu?!

• kanskesnart
    miniGrynet skrev 2007-01-25 22:55:46 följande:
    Brukar det ta lång tid att få från scrapaddicted? Beställde därifrån i måndags... ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
    Har bara beställt därifrån en gång tidigare. Har för mig att det tog 2-3 veckor iallafall, men det kanske var extra mycke & göra då, tror inte det brukar ta så lång tid.
  • Johanna 79

Ska göra en beställning på scrap. grejer. Men för några dagar  sedan skrevs det väldigt mycket kritik om någon nätbutik. Det var någon här som inte fått sina varor.
    Vilken butik var det ?

• claudia79
    Johanna 79 skrev 2007-01-25 23:32:57 följande:
    Ska göra en beställning på scrap. grejer. Men för några dagar  sedan skrevs det väldigt mycket kritik om någon nätbutik. Det var någon här som inte fått sina varor.Vilken butik var det ?
    Scrapandgiftcorner vill ja minnas..trist!
  • Blue Vapor

För er som inte har nåt att GÖRA i helgen  så har jag lagt upp en liten liiiiiiten inspirationsutmaning i min blogg! (flock-utlottning kommer nog inte förrän till nästa helg IFALL någon undrar Claudia )

Scrappa duktigt! Nu ska jag sova!

• Mizty
    Blue Vapor skrev 2007-01-25 23:42:17 följande:
    Hm, och JAG handlar aldrig på Magnolia/Dreamcottage längre.....  många som är missnöjda med dem också Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    JAG OXÅ Skrikandes  det är 3 veckor sedan igår, har skickat 5 mail men dom svarar inte!!! Dom är kanon om man handlar i butiken i Borås men blev grymt besviken på nätbutiken!
    När jag beställde från ScrapAddicted så fick jag sakerna på 2 dagar, men det var ju innan hon  kände att hon behövde dra ner på tempot...

Nu har jag varit ute & ätit med några andra föräldralediga tjejer & druckit ganska många cider Förvånad så nu är jag lagom mosig i huvudet En väldigt trevlig kväll!
    Passade på att gå till Format & handlade lite scrapsaker oxå när jag ändå var i stan
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • claudia79
    Mizty skrev 2007-01-26 00:07:21 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-01-25 23:42:17 följande: Hm, och JAG handlar aldrig på Magnolia/Dreamcottage längre.....  många som är missnöjda med dem också Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/JAG OXÅ   det är 3 veckor sedan igår, har skickat 5 mail men dom svarar inte!!! Dom är kanon om man handlar i butiken i Borås men blev grymt besviken på nätbutiken!När jag beställde från ScrapAddicted så fick jag sakerna på 2 dagar, men det var ju innan hon  kände att hon behövde dra ner på tempot...Nu har jag varit ute & ätit med några andra föräldralediga tjejer & druckit ganska många cider  så nu är jag lagom mosig i huvudet En väldigt trevlig kväll! Passade på att gå till Format & handlade lite scrapsaker oxå när jag ändå var i stan Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Ajajaj Mizty! Ett litet tips frånc coahcen, bara..Om du ska scrappa nu och har skärmaskin,så använd den! Det är skitsvårt att få papprena rakt skurna me skalpell och linjal om man är lite på pickaluven Tro mig, jag har försökt
    Blue Vapor skrev 2007-01-26 00:06:36 följande:
    För er som inte har nåt att GÖRA i helgen  så har jag lagt upp en liten liiiiiiten inspirationsutmaning i min blogg! (flock-utlottning kommer nog inte förrän till nästa helg IFALL någon undrar Claudia )Scrappa duktigt! Nu ska jag sova! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Haha du skulle sett mitt face..Först glatt överraskad och på språng till bloggen för att sen sakta dö.... Well, jag är inte den som är den! Lite uppvärmning skadar väl aldrig

Angående Magnolia, så är et nog tyvärr som Mammsy sa en gång, att när man beställt deras egna stämplar (det enda jag beställt därifrån) så går det med en rackarns fart! Men man undrar ju om man verkligen får göra så som de gör, enligt konsumentlagen eller nåt sånt
  • Blue Vapor

Mizty - SÅ dåligt!!! Det är flera år sedan jag handlade där...... handlar bara direkt på mässor, så man vet att man får det man betalar för   Låter som en väldigt trevlig kväll!

Jag funderar nu ALLVARLIGT på att hädanefter bara scrappa svartvita foton.... så man slipper det jäkla mecklet med att hitta papper som passar!!! *galen*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket