• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • kanskesnart
    MAMMSY skrev 2007-01-25 21:58:20 följande:
     här kommer svärmors present.. Idén är snodd från scrapbook mm tidningens julnummerS*it enkelt Köpt stativ å ram på ikea för 5 kr, målat chalkat å klistrat på lite floss å blommor Klart!! www.familjeliv.se/hem/mammsy/galleri.php
    Åh, va snyggt de blev! Har säkert 20 st sånna där ramar med stativ (som ja handlat på IKEA för några år sen när jag tyckte de va sååå fint o ha uppställt överallt i lägenheten ) nerslängda i nån låda nånstans. Har tänkt kasta dom länge, men man kanske skulle ta & tänka om då. Blev jättegulligt ju! Tack för det tipset

Måste nog kika in i den där RAK tråden nu *nyfiken*
  • Skumpis

Mammsy - Nej, jag menade inte att den var fööör söt. Utan söt helt enkelt Dessutom gillar jag rosa

• Camasunary

Äsch Mammsy!! Du är allt nuttig du också! Flört

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-01-25 22:11:48 följande:
    Mammsy - Nej, jag menade inte att den var fööör söt. Utan söt helt enkelt Dessutom gillar jag rosa
    Tog det inte så heller var mest jag som höll på att kräkas över att det blev så väldigt gulligt alltihopa, Julia framför rodedendronbusken i rosa kläder i rosa ram med rosa blommor
    Camasunary skrev 2007-01-25 22:11:51 följande:
    Äsch Mammsy!! Du är allt nuttig du också!
    Haha du får väl se själv på lördag
  • Cia o krabaten

idag har jag bokat flyg till skåne för scrapevent!!!!! :-d:-d:-d

• Cia o krabaten

vad konstigt det blev.
    skrev allt med stora bokstäver ju...

idag har jag bokat flyg till ksåne för scrapevent!!!!:-d:-d:-d

• Cia o krabaten

Igen blev det så, jaja, ni fattar vad jag menar iaf

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket