• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Claudia - Jag ska klura på nån lämplig grej för flocket..... kanske inte blir nåt direkt LO-krav.... Fundersam.... hmmmm Mer en motivationsgrej kanske! Eller en SLOGAN *skärper mig*

*och går och SOVERvardetja*

Kram på alla!

• DianaJ

God morgon tjejer :)

Snabbscrappade en LO i liggande letter för första gången igår. Efter SWEs skiss denna veckan. Gillar letter-formatet mer och mer :)

Måste helt klart införskaffa mig lite MM shimmer nu. Claudia - dina LOs du visade var ju helt fantastiska! :)

Ang Magnolia som ngn väntade beställning på - RING dem istället för att maila. De har telefontider men de svarar då i alla fall och kan tala om varför orden dröjer (gissar att mycket av det du beställt inte ens finns på lager).

• Fnyz

jag har handlat 2 gånger från magnolia, första gången tig det 2 månader!!!!!!! innan sakerna kom! då hade jag mailat dem massa gånger utan svar och de var ändå grejer för 500-600 kr!

andra gången var i mitten av december och det paketet väntar jag fortfarande på......

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-26 00:21:16 följande:
    Claudia - Jag ska klura på nån lämplig grej för flocket..... kanske inte blir nåt direkt LO-krav.... .... hmmmm Mer en motivationsgrej kanske! Eller en SLOGAN *skärper mig**och går och SOVERvardetja*Kram på alla! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    KyssGlad
    DianaJ skrev 2007-01-26 07:57:41 följande:
    God morgon tjejer :)Snabbscrappade en LO i liggande letter för första gången igår. Efter SWEs skiss denna veckan. Gillar letter-formatet mer och mer :)Måste helt klart införskaffa mig lite MM shimmer nu. Claudia - dina LOs du visade var ju helt fantastiska! :)Ang Magnolia som ngn väntade beställning på - RING dem istället för att maila. De har telefontider men de svarar då i alla fall och kan tala om varför orden dröjer (gissar att mycket av det du beställt inte ens finns på lager).
    Tack Ja lovar att du inte kommer att ångra dig!
    Javisst är Letter kul format! Det blir en helt annan stil på scrappingen på nåt sätt.
    Men vad gäller Magnolia undrar jag om de överhuvudtaget har de grejer inne ens, som ligger på hemsidan, eller om de typ beställer när folk beställer, eftersom det tar en sån vansinnig tid!Trist eftersom de annars har största utbudet ju..
  • Örnen76

Är det någon som vet vad Magnolia har för telefonnummer? Jag hittar det inte på deras hemsida...

• Mizty
    Diana - Jo det ska finnas. Enligt dom så ligger ordern packad. När jag väntat en vecka mailade jag och undrade hur det gick, fick som svar: ditt kort fungerar inte, kontollera det så vi kan skicka din order. Precis i samma veva fick jag ett nytt Visakort så det var nog sifrorna från det gamla dom fick. Så jag gjorde det, och efter det inte ett ljud... Dagen efter jag beställde från Magnolia la jag en order till Magdas och den kom 2 dagar senare, inget krångel med kortet där inte...

Claudia - Det blev inget scrapande igår kväll, sparar det till idag i stället! Somnade gott på soffan efter jag skrivit här

BV - Ja, jag kommer härdan efter bara att handla i butiken i Borås när jag är hemma på besök!!! Men jag trodde ju i mitt stilla sinne att dom var lika bra på nätet som i den fysiska butiken... Men icke! Kanske på mässan oxå förståss
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • claudia79

Fnyz: FörvånadDu driver med mig! Fy va trist alltså..

Mizty: Hihi scrappa lugnt idag då Men man tycker ju att antingen får man beställa mer personal eller sluta ha en webbutik.  Eller bara sälja sina stämplar då via nätet..Jaja tyvärr ger ju det här bara så dålig reklam. Det är bara att titta på hur Magdas försäljning ökat denna vecka, bara när det gäller träsktroll som beställt, allt tack vare god reklam!

• Mizty
    NyfikenÖrn - Här är telnumret till Magnolia  033-410350. Telefontid vardagar 10-12
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Örnen76

Nevermind... nu hittade jag det under "Kontakt".

• Örnen76
    Mizty skrev 2007-01-26 09:28:12 följande:
    NyfikenÖrn - Här är telnumret till Magnolia  033-410350. Telefontid vardagar 10-12 Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Du hann visst före Tack ändå!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket