• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-01-26 11:39:12 följande:
    JIPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!Tidningen hade kommit och vet ni?Jag är publicerad!!! Iofs ingen LO denna gång, utan en ask med hjärtan!Längst ner på sida 68!vad konstigt det känns att titta på det JAg gjort i tidningen!
    GRATTIS!!Va underbart roligt för dig! Hoppas tidningen kommer idag då så man får kika

Jag har också en liten sprudlande nyhet

http://www.basicgrey.com/catalog/idea_gallery.php?PHPSESSID=def44bd00c94b68f3c191cf9f0c64e05?osCsid=1ab54164d1abe384137b9be8e718202b

världens längsta länkFundersam
  • Cia o krabaten

Vad kul Claudia!

Sitter här med tidningen och undrar om det inte är någon mer från träsket publicerad Känner igen stilen på en viss lo!
    Någon som känner sig träffad??

• Cia o krabaten

BV: I detta nummer var det skisser ända fram till Julinumret!!
    Den ska vara inne 15 april. Så lång tid tar väl inte ens DU på dig?

• Blue Vapor

Cia - *frust* Du det vågar jag inte svära på! Men då kommer jag ju _aldrig_ ha nåt att visa upp ju.... för man får väl inte visa innan, det man skickar in?

En GOD nyhet för intresseklubben - jag har nu kommit på hur jag ska göra min nästa LO!  *tror jag* Men det får vänta till ikväll då barnet lagt sig - tills dess är det fullt ös medvetslös här *någon illvrålar i örat och vill ha mer yoghurt - eller vill inte*

• Cia o krabaten

BV:
    Mitt bästa slinka undan tips är Dora på tv.
    Sedan hösten har E blivit intresserad av tv'n och jag kan ärlöigt säga att det blir en stunds Dora då och då så jag får titta in här eller fixa något med en LO
    *Dagens föräldrar som har tv som barnvakt! *

• kanskesnart

Cia & Claudia: Grattis!

SandraK: Har du koll på vilka butiker som kommer till scrapträffen i Lkpg nästa helg??(måste planera lite inköpRäcka ut tungan) Har för mig att du la upp en länk här för några dagar sen med info men jag orkar inte leta efter den nu.

Och så en (säkert) urdum frågaGenerad Vad är CHA?

• Blue Vapor

MEN så konstigt!! NUUUU dök ditt svar ang M upp, Diana! Har inte funnits här för mig innan! - Ja det är skitskumt att de får hålla på.... och så verkar det ju som att så fort en diskussion om dem seglar upp på andra forum så stängs tråden helt plötsligt AV och så får ingen någonsin prata om det mer..... luktar lite illa, tycker jag! (har vissa ehm INTRESSANTA erfarenheter åt det hållet )

Men all heder åt de som ägnar sig åt hederlig affärsverksamhet!!

• Blue Vapor

Glömde -
    CHA är en jättestor GIGANTISK pysselmässa i USA som hålls två ggr årligen! Vet inte riktigt vad själva förkortningen betyder dock...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket