• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Camasunary

Undrar vad jag ska göra sen, när alla LOs till tävlingen är klar... Jag kommer antagligen att kasta mig över varenda projekt från små plåtreceptlådor till alteredscrappa allt som är löst i lägenheten + göra klart lillans album i ett nafs! Har ju scrappat mellan 6-8 timmar några dagar nu och varit duktig på att inte hänga här!

Eller så kanske jag behöver scrapsemester  

Det har varit så jäkla kul med tävlingen! Jag har gjort mycket som jag aldrig gjort förut, fått en massa nya idéer och infallsvinklar. Så himla KUL helt enkelt!

• Jo79
    claudia79 skrev 2007-01-25 21:51:36 följande:
    Vill man ha extremt bra BlingBling, så rekommenderar jag mycket hellre Making Memories olika shimmer kit. Sex flaskor, som är extremt dryga, för 100:- och det glittrar verkligen...*både det man vill blinga & resten av rummet* Finns på Scrapperiet och Scrapaddicted..
    Har du? Vilket set?
    Mamma till KaramEllen
  • miniGrynet
    Claudia79

Det Shimmer Kit du skrev om, hur fungerar det, är det löst glitter?
    Tittade på dom nu, superfina färger!
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • Blue Vapor
    Cia - ojje....tja, det är väl iofs vad det kostar att ta sig över landet Men man hade ju gärna velat att det kostade GRATIS

Någon som har en länk till blinget?Oskyldig
  • Marajjah
    Loppan79 skrev 2007-01-25 22:33:19 följande:
    Wihooooo Jag surfar hemma!!!!
    Grattis!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

Jag ska surfa isäng nu. Sååå trött efter en dag på dagis (inskolning) + lek och plask i bassäng med halvvild 2-åring.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Venezuela

Mammsy: Tjusigt!

Åh, vad kul det ska bli när den stora tävlingne har gått av stapeln och man får se alla era alster. Blir ju så nyfiken av att läsa om era LO´s...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket