• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY

I löööve Bling Bling å blingar gääärna allt (fast sambon sa stopp när jag funderade på att blinga till lampskärmarnaOskyldig..)

Hart hur mycket scraptid som helst idag..men är naturligtvis helt slut TYPISKT!!!!
    Kollektivt ros till allt fint som visats i tråden

Kom på att jag inte hade lagt upp svärmors födelsedagskort för allmän beskådan än så här kommer det
     http://www.familjeliv.se/hem/mammsy/galleri.php?cur_album=%2AFORMAT%2A

(har ju fortfarande inte införskaffat nån ny DATOR mus än så jag lan inte klistra in bilden i tråden...)

Fyy vad påverkad man blir av omgivningen nu har jag som ni ser fått pippi på svartvitt, men lite bling å rosa e allt med ändå

• Asrta1
    Camasunary skrev 2007-01-25 21:15:36 följande:
    Det var inte mycket jag hann på 10 minuter!! Fyyy bubblan så seeegt!! Ett inlägg= 4 minuter att ladda upp
    Trodde det var min dator som var knasig Men tydligen så är jag inte ensam om seeegheten

Har köpt stickles på Panduro..tar lång tid för att torka men det blir attans så fint

Har ju glömt att säga det....fick grejor från Panduro häromdagen, fick erbjudande därifrån i förra veckan och att man fick 20% på dyraste varan....Köpte ett album med 10 st plastfickor..albumet kostade mig 87,20 helt klart värt priset
    Marajjah skrev 2007-01-25 21:35:34 följande:
    Jag har sånt glitter Stick från Panduro å det tar evigheter att torka, men det kan jag ju iofs vänta på så...Jobbar vidare, 2 layouter kvar till tävlingen. Kreativ och trend-lo:N. Har tre olika idéer till kreativ´, vet inte vilken jag ska välja. I-landsproblem. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Åhhh dessa LOs....har gjort nga men jag tycker alla är kreativa samt alla är fokus på foto....Jag skulle behöva hjälp med att välja.....

Nu måste jag kolla sjuklingen......
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Meli

Äntligen klar med den sista Lon till tävlingen, den "kreativa" den blev så där.... :-/ men det får vara så, är lite trött på tävlingen nu...

• Cia o krabaten

Nej
    Katastrof att man kunde få den idag genom att beställa den på nätbutik igår!!!
    Men inte vi som prenumererar!
    *surar och går snar och lägger mig UTAN kvällslektyr!*

• Cia o krabaten

Förresten, någon med nåt bra PP-mönster i galleriet?
    Behöver en tjej men vet inte om Selma "duger"
    Ska vara DOra-utforskaren om nu era barn är precis som E som bara älskar Dora på TV!

• Skumpis

Mammsy - Sööööt. Min tavla jag gjorde blev inte alls lika söt.

Jag vill också ha tidningen NUUUU. Fast jag har dessutom eftersändning så jag får vänta _ytterligare_ en dag

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-01-25 22:07:03 följande:
    Mammsy - Sööööt. Min tavla jag gjorde blev inte alls lika söt.Jag vill också ha tidningen NUUUU. Fast jag har dessutom eftersändning så jag får vänta _ytterligare_ en dag
    Ja den blev lite väl rosa nuttig.. Men hon gillar ju sånt, kortet blev lite mer "jag"
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket