• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Skumpis - såna små flaskor med liten pip på...... finns hos de flesta större shoppar... jag vet inte om det tar så lång tid för det att torka - beror på hur tjockt/mycket man tar Men jag brukar låta det ligga till dagen efter för säkerhets skull! .......Bara för det så hittar jag det ingenstans nu

• Jo79

Nja, inte två timmar kanske, men... ett litet tag! En liten plasttub som ser ut som en liten flaska med spetsig pip där man trycker ut glitterlimmet. Finns i maaassa olika färger. Jättefint!

Mamma till KaramEllen
  • Marajjah

Jag har sånt glitter Stick från Panduro å det tar evigheter att torka, men det kan jag ju iofs vänta på så...

Jobbar vidare, 2 layouter kvar till tävlingen. Kreativ och trend-lo:N. Har tre olika idéer till kreativ´, vet inte vilken jag ska välja. I-landsproblem.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Skumpis

TAck, jo det var det jag tänkte på. Jag använde det på en pysselkväll i en butik och fick gå och hålla i kortet på vägen hem för glittret inte hade torkat

*köpa köpa köpa*Räcka ut tungan

• Sol30

Tackar för tips om stickles. Ska nog satsa på det! Och bling bling!

• claudia79

Vill man ha extremt bra BlingBling, så rekommenderar jag mycket hellre Making Memories olika shimmer kit. Sex flaskor, som är extremt dryga, för 100:- och det glittrar verkligen...*både det man vill blinga & resten av rummet* Finns på Scrapperiet och Scrapaddicted..Glad

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket