• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76

Jag ska dit i morgon. Är bara nyfiken (hihi) på om de har nya numret av Scrapbooking.

• sofiemalmö

Claudia79: Var köpte du dina akrylfäger?..har letat men finner dem inte, har sett dom förr..

• Mizty
    Fnyz- Ja, man blir ju riktigt förbannad!!! 2 månader FörvånadSkrikandes Helt sanslöst! Vi kan ju se vem som får sitt paket först nu då

Claudia - Håller helt med dig! Magdas har verkligen varit kanon, pratade med henne på telefon oxå för att kolla att det fungerade med mitt kort där, vilket det gjorde! Vi pratade nog i 10 minuter, sååååå trevlig! Ja, jag kan verkligen rekomendera Magdas till andra Det tråkiga är ju att Magnolia har sååå mycket fina saker!
    Väntar på att sonen ska sova så jag får scrapa Har abstinens.... *skakar*
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    NyfikenÖrn skrev 2007-01-26 09:29:48 följande:
    Jag ska dit i morgon. Är bara nyfiken (hihi) på om de har nya numret av Scrapbooking.
    Till Magnolia? Dom har verkligen mycket saker att välja på! *lite avis*
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Örnen76

Mitzy - japp! Har alrig varit där innan trots att jag bor nära (Landvetter)

• annika5064

Ngn, tror det var Cia, ville ha Dora som pp...jag har den men den ligger som ett Adobe dokument och jag kan inte få in den i galleriet...skicka meddelande till mig med mailadress så skickar jag den till dig!

• Neelah

Hej allihopa! Jag har inte skrivit på lääänge, men nu börjar scraplusten komma tillbaka och jag skulle vilja göra ett sånt där kaffefilteralbum. Är det nån som har en bra länk med instruktioner eller som vill tala om för mig hur man färgar själva filtren och fäster ihop dem...

• Minimalla

Jaaa, nu kom tidningen! Tyvärr alldeles tillknölad och blöt i ena hörnet (nedrans snö!!). Måste ju hinna läsa ikapp i tråden också... *lägger tidningen på tork*

• pylle
    Minimalla skrev 2007-01-26 10:18:51 följande:
    Jaaa, nu kom tidningen! Tyvärr alldeles tillknölad och blöt i ena hörnet (nedrans snö!!). Måste ju hinna läsa ikapp i tråden också... *lägger tidningen på tork*
    åå så avis jag är jag fick ingen tidning kan sätta 1000 spänn på att den ligger nere på posten grrrrr
  • M73

Åhhhh... nu vil jag shoppa mer, skall gå och hämta mina betällda pappersförvaringar idag och hopas att jag får tid att sätta mig och sortera in papper.... att jag hinner scrappa med är kanske för mkt begärt.
    Skall nog ta ett varv och se om de har fått in någon intressant scraptidning med. Skulle vilja scrappa nått fint till sambon nu när det blir alla hjärtans dag men vet inte vad...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket