• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Diwa

kanske står du in väntelistan på att bli buzzador

jag gick med tidigt men när jag sen fått mitt paket och skulle värva nya så blev de satta på väntelista...dvs de är registrerade men kommer inte in i programmet ännu?

blir såklart lite frustrerande men å andra sidan så hade de fritt insläpp skulle det kunna växa så fort att vi som är aktiva inte skulle ha nån att buzza för?

meningen är ju inte att man ska äta allt själv utan att man ska bjuda andra och prata om produkterna...(dvs göra reklam)

I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • The Dreamer

Diwa - nej, jag är inte med på någon väntelista, det har de också sagt. Därför de har lovat att skicka välkomstpaketet så fort som möjligt, men det har fortfarande inte kommit något.

• Diwa

bara ligga på då...

hoppas det kommer snart iaf...för det är kul

• Springsteen

Ställer min fråga här istället då

En samvetsfråga
    Ska ni ordna brunch o sååå??? Eller är ni snåla och äter allt själva????
    Tror jag ska ge bort några småpaket och sen äta resten själv

• ebben

kan nog hända man bjuder på nån slags "brunchaktigt"! eller ger bort lite!

• Diwa
    Springsteen skrev 2007-01-26 19:25:57 följande:
    Ställer min fråga här istället då En samvetsfråga Ska ni ordna brunch o sååå??? Eller är ni snåla och äter allt själva???? Tror jag ska ge bort några småpaket och sen äta resten själv
    svårt faktiskt...kexchoklad var en baggis...nu måste man använda fantasin
    jag äter nämligen inte alls frukost

men ger nog bort en del(har ju inte sett paketet än så jag vet inte vad som är i )
  • Springsteen
    Diwa: Ett större paket och 12 (tror jag de var) små portionspaket med flingor... och en fin vattenflaska
  • Diwa

vattenflaskan...hur stor

vi är ju 6 så jag gissar att vi itne får några större problem att göra slut på dem

• BimBim o Knorrans Mamma

the dreamer: På dem igen. Säg att du vill h ett datum när välkomstpaketet kommer.
    Att du börjar tröttna och att du har många vänner som är buzzadorer oxå som ej fått och att buzzador inte kommer få nåt bra rykte om det ej händer ngt snart.

Flingorna var helt ok fkt
    Smakat lite nu. hehe

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 31 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Buzzadorer