• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • lillstrumpan77

Halloj

Jag reg. mig i maj och i december maila jag och fråga efter mitt välkomstpaket och fick svaret att de hade fått så många nya buzzadorer att det skulle ta lite tid.
    Sen nån vecka senare fick jag va med i löfbergs lila kamp. och på mina uppgifter står det att jag ännu inte fått mitt välkomstpaket så kanske fick jag va med på den kampanjen för jag maila dom???

• Springsteen
    Diwa... tja.. inte stå stor.. kanske 500ml.... men den var röd och fin och med sånt halsband så man kan ta med den lätt... Dock skruvkork vilket jag tycker är minus
  • waersta

Jag har testa kexchoklad. Kyckling i somras och så flingorna nu..

Jag ger bort alla små och behåller den stora själv.

• snigelina

Jag har testat kexchoklad som välkomstpaket och så kyckling i somars. Sen ingenting.. Trots att jag ligger på tionde plats på rankinglistan och låg man bra till där skulle man få bra och fler kampanjerbjudanden. Skitsnack!

• spiritsinlove

Fick paketet med Kellogsgrejjerna igår. Tyckte det var generöst  

• Tingilya

Jag vill också ha kelloggs nu ... Hoppas det kommer på Måndag!

• Camillie84

Jag ska också ge bort de små paketen och behålla det stora själv

• Tina83

alltså, jag ska säga att med kexcholkaden så var den så läkla god att jag åt upp 90% själv....bjöd några stycken..
    ick hitta på kommentarer.

är ni helt ärliga eller hittar ni också på lite när man ska redovisa?

• Tina83

förresten, hur mycket flingor är det??
    nte bara ett paket alltså, utan en stor kartong eller?

• spiritsinlove
    Tina83 skrev 2007-01-27 17:13:39 följande:
    förresten, hur mycket flingor är det??nte bara ett paket alltså, utan en stor kartong eller?
    haha, jag hittar oxå på lite (såklart)
    jag fick ett stort paket och 12 små. Och en vattenflaska med band
Svar på tråden Buzzadorer