• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • okptr

Får ni erjudande om att vara med om nån kampanj eller hur går det till?
    Har ju inte ens fått välkomstpaketet än.

• Tina83

hoppas mitt kommer snart. fick ett mail om att det var på väg.

• brokig

snigelina: hur kan du ligga på topp 10 om du bara varit med i två kampanjer?

• snigelina

brokig - Många värvade som i sin tur värvat osv.

• ebben

Haha,har hämtat flingorna idag!!
    Jag fyller ju år snart så jag kanske inte bjuder på tårta-bjuder nog på brunch m kellogs istället .-D !! vad tror ni om det,blir jag poppis bland vännerna då?? .....
    Nä,men vissa av gästerna får nog ett provpaket i alla fall

• BimBim o Knorrans Mamma
    snigelina skrev 2007-01-27 02:33:28 följande:
    Jag har testat kexchoklad som välkomstpaket och så kyckling i somars. Sen ingenting.. Trots att jag ligger på tionde plats på rankinglistan och låg man bra till där skulle man få bra och fler kampanjerbjudanden. Skitsnack!
    Håller med. Har legat 1a jättelänge. O nu ligger jag 2a. Men har inte heller fått fler o bättre kampanjer. Har bara fått kexchoklad och kellogs. Fast fick iof en "bonus". ett "delicard" där jag fick välja en delikatess. valde en stek som de körde hem. Det vara bara för att jag värvat så många precis i början.

brokig skrev 2007-01-28 14:42:26 följande:
    snigelina: hur kan du ligga på topp 10 om du bara varit med i två kampanjer?
    Jag ligger 2a o har bara varit med i 2. Men jag värvade väldigt många i början. nu kan man ju ej värva fler eftersom de ej tar i fler buzzadorer.
    Annars hade jag nog kunnat värva åtminstone 30 till
    Tina83 skrev 2007-01-28 14:53:54 följande:
    oj, just ja. man ska ju värva också....hur gör man det?
    Du kan inte värva längre. Det är för många buzzadorer nu så de tar ej in fler än de som redan är med tyvärr
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 31 ♥ ¸.?°´¯)
  • Diwa

Man kan fortfarande värva...men de får stå i kö till att bli buzzadorer

I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • Nette

Någon som vill berätta vad det handlar om?!

Svar på tråden Buzzadorer