• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • brokig

nettis: du måste själv anmäla dig till kampanjer efter välkomstpaketet, det kommer inga fler paket per automatik.

• Diwa

man loggar in på buzzador och kollar vilka kampanjer som finns och så anmäler man sig...

allt står på deras sida

jag fick kexchoklad i välkomstpaketet och sen har jag hoppat två kampanjer(bingo och nåt mer) men nu har jag fått kellogs

fast har inte orkat hämta det ännu...tar det i helgen

I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • Camillie84

Nettis: Jag fick ett mail med instruktioner om kanmpanjen och hur man anmäler sig osv.

• Diwa

alla kommer inte med i alla kampanjer heller

tror man väljs ut till de kampanjer som riktar sig till ens målgrupp eller nåt

för vi är några stycken buzzadorer här och har fått olika startpaket och olika kampanjval ibland och lika ibland

I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • okptr

Har inte fått nåt välkomstpaket än. Gick med i våras. Ska det ta å lång tid?

• brokig

Kaffet fick jag exempelvis för att jag är kvinna 18-40 och boendes i storstad, den målgrupp produkten riktar sig till. Min pappa som är man 50+ och boendes på landet hade säkert fått en helt annan typ av produkt. Just flingorna som förutsatte att man var träningsintresserad passar ju också in i samma målgrupp som kaffet. Vi som efterfrågar kaffe med färre kalorier kanske är de som gärna äter sundare flingor?

• BimBim o Knorrans Mamma

Till er som inte fått välkomstpaketet än. varför mailar ni inte till dem o frågar?
    Ligg å dom lite. Maila o fråga. får du ej svar på en vecka så maila igen osv.
    de e bara o ifrågasätta!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 31 ♥ ¸.?°´¯)
  • The Dreamer

jag har mailat 2 gånger...varje gång får jag samma svar:

"du finns med i vårt register och vi arbetar för att du ska få ditt välkomstpaket så fort som möjligt"

Det är det enda svar man får..

Kommer definitivt inte säga bra saker om Buzzador om de inte kommer med något vettigt snart..

Svar på tråden Buzzadorer