• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • ebben

Ärligt! tycker alla att de är så goda?
    jag tycker de är ganska "smaklösa"! MEN med frukt i eller bär eller sylt eller så blir de goda! .
    Men inte som de är.......

• Tina83

jag tyckte de var äckliga om man bara smakar utan nåt till .sonen däremot verkar tro att det är nå formn av godis, han äter rakt av!

• djmugg

Tycker flingorna var helt ok. Mer smak än vanliga såna flingor. Tvingade på min mamma några paket. Få se vem som ska bli nästa "offer"

• Arctura

Flingorna är helt ok men dock lite smaklösa. Äter de till yhougurt med fruktsmak eller smaksatt fil då blir det kanon. De är även populära av mina barn och de jag "buzzat" för tyckte också om dem.

*~ Mitt mål i livet ,är att blir den underbara människa, som min hund redan tror att jag är ~*
  • Pneu

Precis, jag äter dem med drottningbärfil. Men, handen på hjärtat, vilka flingor är egentligen goda utan nåt till, förutom frosties?

• waersta

Tycker de är hårda! Och jag hatar mjuka flingor, brukar däför kasta i mig dem.. men med de här så måste jag nog vänta tills de blir mjuka..

• Dartmamma

fick mina idag med ... har haft nescafe förut ...

Älskar min man o mina barn
  • cutiee

Pneu: Kellog's cornflakes, med mjölk och socker/o'boy.

• Springsteen

Fått inbjudan till jucier oxå Oj oj.... Vill ha mer

Svar på tråden Buzzadorer