• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • BimBim o Knorrans Mamma
    Diwa skrev 2007-01-28 20:25:34 följande:
    Man kan fortfarande värva...men de får stå i kö till att bli buzzadorerI'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
    Hur går det till då? med tanke på att när personerna man värvar fyller i uppgifterna o gjort det klart så kommer det bara upp ett felmeddelande osv.
    Så det går ju inte
    Har ju jättemånga som vill bli buzzadoer men som ej går värva tyvärr
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 31 ♥ ¸.?°´¯)
  • cutiee

Imorrn ska jag hämta ut mitt paket med flingor Ska bli spännande och se om det är något gott
    Första paketet var nya Center med mörk choklad! Det godaste jag ätit på länge!

• Gumpan

Hej hej. Här har ni en till som är Buzzador.
    har nu ätit mina kellogs i fyra dagar. Tycker att de är helt okej.
    De andra kampanjerna jag har varit med i var med nescafé och en bingo sajt.
    Hur länge har ni hållit på?

• getingmidja

Vad med flingor man fick!
    Har dock inte provat dem än, det får bli till frukosten imorgon.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Tina83

tycker ni et va mycket flingor? jag fick mitt idag o tyckte det va lite....
    det lät på nån här som att det va jättemycket o att man skulle få äta flingor i flera månader...men det där räcker inte många dagar för oss....men men, det är ju gratis!

• Pneu

Flingorna är helt klart populärare, både hos mig och hos "buzzningsoffer" än det där läskiga kaffet. Bläh. Kelloggsflingorna och hälsofil skogsbär. Mums till frukost =)

• Diwa
    Tina83 skrev 2007-01-29 18:29:14 följande:
    tycker ni et va mycket flingor? jag fick mitt idag o tyckte det va lite....det lät på nån här som att det va jättemycket o att man skulle få äta flingor i flera månader...men det där räcker inte många dagar för oss....men men, det är ju gratis!
    håller med

två frukostar så är små´paketen slut

vi köper normalt sett enorma 3? kilos paket med flingor

men men.
    I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • Jessica K

Har också fått de här flingorna.
    Är det någon som är duktig på att läsa näringsinnehåll?
    Funderar på de där 12% sockerarterna som paketen innehåller... måste ju vara ifrån veten en hel del. Är de sockerarterna "farliga"?

Svar på tråden Buzzadorer