• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • lampfot

>Var förbi hemma hos honom och jag lånade toaletten. Råkade
    >riva ner hans eltandborste i toalettstolen innan jag
    >hunnit spola...

HAhahahahahahahaha

• Tranquility

Jag har upplevt en riktig mardrömsdejt.
    Jag hade börjar prata med en kille på en kontaktsida på nätet och han verkade jättegullig. Vi hade pratat i ett par veckor då jag en kväll skulle på fest och sen ut på krogen. Han bodde i en annan stad, men den staden ligger bara några mil bort så han föreslog att vi skulle träffas på krogen i min stad.
    Visst, varför inte tänkte jag..
    Vi pratade på msn under kvällen och sen träffades vi på ett uteställe i stan. Jag hade tappat bort alla mina vänner så jag var ensam. Han hade en kompis med sig och de verkade så trevliga båda två. Kvällen började bra, vi snackade och dansade och drack drinkar.
    Han betedde sig helt normalt. Men plötsligt när vi står i rökrummet börjar han säga en massa konstiga saker..
    Han sa att han visste minsann att jag haft sex med andra trots att jag pratat med honom på nätet, men det gjorde inget sa han, för han var inte svartsjuk(!!)
    Han sa att han ville lära känna mig och jag tänkte att Ja vi får väl se..
    Vi gick och dansade igen då han plötsligt började tafsa. Jag avvisade det bestämt. Sen gick vi och satte oss och då flippade han ur. Han började säga att jag var så kall mot honom, så hård och nonchalant och det gjorde bara att han ville ha mig mer.
    Han påstod att jag struntat i att önska honom godnatt varje kväll på msn och ett foto som jag skickade honom en gång sa han att hans vänner sagt: Kolla vad kåt hon ser ut.
    Återigen sa han hur kall jag varit på nätet.
    Från att först ha sagt att han var intresserad av mig blev det mitt i allt "Jag är kär i dig!"
    Men lägg av sa jag , du känner mig ju knappt.
    "Jo men jag är kär i dig, jag är det" sa han.
    Han tafsade, satte sig gränsle över mig och försökte tvångspussa mig.
    Jag blev förbannad och bad honom kliva av mig. Han bet mig i benet!
    Sen försökte han dra av mig mitt linne och hela tiden tjatade han om hur mycket han ville ha mig och hur han tänkt skita i mig för att jag var så obrydd, men att han inte kunde låta bli mig.
    Jag blev arg men samtidigt rädd. Jag bad honom sluta.
    Men han slutade inte och jag reste mig upp. Sa att nä nu tror jag att det här får vara, jag åker hem nu.
    Då ville han följa med mig hem!
    Aldrig i livet sa jag
    Men jag vill vakna upp med dig! bönade han
    Hej då sa jag och gick.
    Jamen stick då fräste han.
    Tog min jacka och gick ut. Ringde efter skjuts och när jag står och pratar i telefon hör jag en röst bakom mig..
    Det är den där killen som ropar efter mig..jag försöker gå snabbt, men han kommer ikapp mig.
    Han vill prata och förklara, han sa att han inte är sådär knäpp egentligen.
    Gå härifrån sa jag och fortsatte gå, men han följer efter.
    Jag börjar springa, men han springer efter.
    Till slut hinner han ikapp mig igen och jag stannar. Lämna mig ifred säger jag argt men han lyssnar inte, babblar bara på om en massa och jag orkar inte lyssna.
    Jag försöker börja gå igen, men han tar tag i min arm och håller fast den hårt.
    Kan du släppa min arm säger jag, du skrämmer mig!
    Jaha gör jag det säger han surt och släpper min arm och lommar iväg. Jag springer allt jag orkar åt andra hållet.
    Går in på Macdonalds för att vänta på skjutsen, för jag tänkte att om han kommer igen så är det ju iallafall folk här inne.
    Han hade mitt nummer, vi hade ju bytt nummer tidigare på dagen så då börjar han ringa istället.
    Jag gillar dig säger han i telefon. Jaha säger jag oberört
    "Jaha säger du bara!" säger han surt.
    Sen minns jag inte om jag la på eller vad som hände men jag hann iallafall säga att jag satt i bilen på väg hem, att jag fått skjuts (ljög för min skjuts hade inte kommit än)
    Klockan var ca 2 på natten. Mellan 2 och 4 den natten ringde han 13 gånger. 11 meddelanden lämnade han. "Ring mig" "Ring mig"
    Sen ringde han 2 gånger på morgonen också.
    Till slut skickade han sms. Jag blockerade honom på den där sidan och på msn.
    Sista gången han ringde fick min kompis prata. Han hävdade att han inte minns någonting från kvällen innan och undrade vad han gjort.
    När min kompis pratade med honom för att be honom sluta ringa var han dryg och otrevlig och skrattade i telefon.
    Jag mejlade honom om allt som hänt och bad honom att aldrig mer höra av sig till mig.
    Efter det kom 2 ursäktande sms och sen har jag aldrig hört av honom mer.
    Men det var en riktig mardrömsdejt!!

• Anonym (tönten)

Detta hände när jag bodde i Malmö för 17 år sedan. Jag var singel efter ett långt förhållande och började se mig om efter andra. Ströläste kontaktannonser och fastnade för en som jag kontaktade. Han ringde upp mig och vi skulle ses. När vi pratades vid i telefon så fick jag dåliga vibbar av killen, han lät så mesig men jag tänkte att jag måste ge honom en chans iallafall. Så jag gick på dejten.

Vi började prata om det han skrivit i annonsen, dvs att han var intresserad av djur, bio och disco. jag ville ju veta mer om tex vilka filmer han gillade osv... Det visade sig att han hade aldrig varit på bio!! Och vad gällde disco hade han bara varit där en gång! Och djur: han gillade kossor och getter och får och sånt! Han var bondson tror jag. Snacka om att tappa hakan och jag kände mer och mer att jag ville bara dra mig ur. Han var så töntig att jag höll på att skratta så fort han öppnade munnen. jag genomled en lunch med honom innan jag sade att jag måste hem för jag skulle jobba, vilket jag ju faktiskt skulle, jobbade kväll på en restaurang. När vi sade adjö så frågade han om vi skulle ses igen och jag sade att det är nog ingen bra ide, och ta mig sjutton, killen börjar nästan gråta! han hade fallit totalt för mig och jag ville bara därifrån fort som ögat.

jag skrattade hela vägen hem. Han ringde mig ett par gånger senare för att kolla ifall jag ändrat mig, men det har jag inte.

Har tänkt på den där stackaren ibland och undrat om han hittat nån. jag menar, varför skriver man att man gillar att gå på bio om man aldrig varit det? Frågade honom om det och han svarade att "jamen det ser ju kul ut"!! *suck*

• Myrah

När jag var yngre gick man väl på en del dejter ibland, men eftersom man varit tillsammans med sambon i 7 år nu så är det så länge sen man gick på dejt,,,
    Det jag kan komma på nu som värsta dejtminne är rätt lindrigt ändå...
    Jag blev i vilket fall uppraggad av en kund i en butik där jag för tillfället jobbade då. Han ville gå på dejt med mig, och eftersom han var söt så tackade jag ja. Vi satt på kafé i ca 3-4 timmar och han pratade oavbrutet om sitt ex... Tyckte väl att det var lite småkonstigt, men jag gick ändå med på att träffa honom igen - hemma hos honom. Han fortsatte prata lika ohämmat om sitt ex, och trots allt detta så hamnade vi tyvärr i säng. Första kommentaren från honom var:
    "Det här var första gången för mig sen mitt ex... visst var det lika skönt för dig med?"
    Jag trodde jag skulle dö =)))

• Myrah

När jag var yngre gick man väl på en del dejter ibland, men eftersom man varit tillsammans med sambon i 7 år nu så är det så länge sen man gick på dejt,,,
    Det jag kan komma på nu som värsta dejtminne är rätt lindrigt ändå...
    Jag blev i vilket fall uppraggad av en kund i en butik där jag för tillfället jobbade då. Han ville gå på dejt med mig, och eftersom han var söt så tackade jag ja. Vi satt på kafé i ca 3-4 timmar och han pratade oavbrutet om sitt ex... Tyckte väl att det var lite småkonstigt, men jag gick ändå med på att träffa honom igen - hemma hos honom. Han fortsatte prata lika ohämmat om sitt ex, och trots allt detta så hamnade vi tyvärr i säng. Första kommentaren från honom efteråt var:
    "Det här var första gången för mig sen mitt ex... visst var det lika skönt för dig med?"
    Jag trodde jag skulle dö =)))

• Charlie Bravo

Ja, här fanns ju en del godbitar, men det måste väl finns fler där ute som kan berätta om misslyckade mardrömsdater? Nu när så många datar via internet så måste det ju finnas massor av exempel på dater där personen man möttes med inte var riiiiktigt så vacker/trevlig/intelligent/sexig som man hade hoppats på.

• Anonym (String!)

Jag träffade en kille på nätet för några år sedan och han verkade helmysig, vi träffades på stan några gånger och fikade och lite så, sen efter några fikaträffar bestämmde vi att jag skulle komma hem till honom och så skulle han bjuda på middag, sagt och gjort jag åkte hem dit en kväll,han hade gjortdag och vi åt och sen efter mkt om och men så hamnade vi såklart i säng och han fick in sin hand innanför min byxor och säger:
    - åh, har du string?
    -ja, säger jag som hade tänkt och vara lite sexig. Men gissa vad han svarar.
    - Mysigt! DET HAR JAG MED!!!!!!!

jag tror aldrig att jag har blivit så paff, kan säga att det blev inget sex den kväll och jag gick därifrån ganska snabbt..

• Anonym (String!)

han hade gjortdag och vi åt

han hade gjort middag och vi åt....ska det stå!

Svar på tråden Din värsta date!