Anonym (Jobbig!!) skrev 2016-06-16 10:39:17 följande:
Hjälp vilken hysterisk tråd!! Måste återupplivas!!
Jag var på en "dejt" med en kille som jag hade skrivit med på nåt community, detta var flera år sen. Vi skulle fika på ett café nära mig, men han visste inte var jag bodde. (tack och lov)
I allafall, han såg väldigt manlig ut på sina foton och skrev på ett helt normalt sätt när vi hade mailat, inget som verkade konstigt. Han var nåt år äldre än mig men det var snarare ett plus för min del.
När jag träffar honom var allt bra, han såg ut som på bilderna och vi satte oss, men sen öppnar han flabben!!! Han pratar som nån sorts japansk serie, säger "hihihi" i slutet på varenda mening som om han var lite generad, verkligen japansk manga-inspirerad! Och han uttalar verkligen HI-HI-HI med en tillgjord barnslig röst!!
Jag blir så äcklad att jag bara sveper min varma choklad och säger att jag ska hem nu och umgås med en kompis som väntade på mig, då ska han följa mig hem och jag ville inte att han skulle veta var jag bodde, så jag hittar på nåt om att jag ska möta henne nån annanstans. Då försöker han tvinga sig med och frågar saker som "får inte lilla jag följa med då? HI HI HI HI"!?!??! Fick PANIK och blev irriterad och äcklad över bebisrösten, sa NEJ, vi hörs kanske!! Han gick med mig en bit trots att jag hela tiden sa nej, vi ses en annan gång, och fortsatte säga sina HI HI HI. Fick gå en omväg för att han inte skulle se vilken port jag skulle till för att han bara fortsatte följa med! Sjukt!!
Han skrev till mig riktigt länge efteråt och jag svarade ingenting. Blev så äcklad av denna vuxna man som uttalade HI HI och pratade med bebisröst. Sånt gör mig arg!! Nej FY!!
hm...du skulle ju kunna säga som du tyckte!?...att du inte tror att det kommer funka :) Nej tack, blev och var inte som jag hade tänkt mig, typ. Eller skrivit som svar lite senare att du inte är intresserad!?