Jag hade en "blinddate" med en kille. Denna kille var en av mina killkompisars vänner. Min killkompis var tveksam till daten, men jag trodde det var pga att det var hans kompis.
Vi möttes på ett cafe. Som alla andra killar hade han varit noga mde att berätta hur snygg han var. Som alla andra, så stämde det inte. Det konstigaste var att han hade med sig en killkompis när han kom, vilket han inte sagt innan. Jag fattade inte varför direkt, men jaja, vi fikade ju bara så det var väl okej. Killens kompis satt i telefonen ett tag (han var från något annat land) och efter en stund kom en till kille. Dom 2 var tydligen från samma land, så varken jag eller daten fattade vad dom sa.
Lustigt var att det som daten pratade om hela tiden, var hur kär hans ex var i honom. Hur mycket han gjort för henne och hur bra han var på kampsport (???). Jag tyckte det var lustigt samtalsämne men brydde mig inte. Det var ingen kille jag tänkte träffa igen direkt. Efter fikat så bestämde vi oss för att gå ut på krogen. Vi gick till mitt stamställe där mina vänner var. Av någon anledning så stod dessa 2 utländska killar alltid i vår närhet. Jag började känna lite obehag, men tänkte att när vi kommer till krogen så är ju alla mina vänner där så jag behöver inte stå klistrad vid dom.
Problemet är bara att han krävde att jag skule stå vid honom hela tiden. Kände mig som nån trofe och gillade inte riktigt läget. En tjejkompis dök upp och ville prata. Jag sa ja och gick till hennes bord. Killen böev helt RASANDE. Det går inte ens att beskriva... Han rusade efter mig, tog tag i min arm och SLÄPADE upp mig för trappen till övervåningen. Han slängde in mig i ett hörn, tog tag mellan mina ben (???) och tryckte så hårt att jag började gråta. Han skrek att han minsann varnade mig för hans färdigheter i kampsport och hur hans ex älskade honom. Det är min plikt att göra samma sak om han inte ska bli våldsam. Därefter tog han tag i min nacke och ledde ned mig igen. De 2 killarna som varit med honom såg inte när jag blev uppsläpad eftersom jag var i en annan del när det hände. Men dom såg väl mitt uttryck i ansiktet, men var tysta. Jag frågade snällt om jag fick gå på toaletten och han sa ja om det går fort. Jag sprang iväg till toaletten och grät. När jag kom ut stod en av killarna där. Han frågade hur jag mådde och jag sa "bra". Han trodde inte på mig. Han frågade igen men jag hann inte svara för daten kom flygande bakom honom. Han puttade undan killen och gav mig en rak höger så jag flög i golvet. Killen tog tag i daten och försökte rycka bort honom men han bara skrek att jag var en jävla hora, att han förstod att jag var kåt på hans kompis osv samtidigt som han försökte sparka på mig när jag låg ned. Den andra kompisen kom också farande och tog tag i honom, tills vakterna slängde ut honom från krogen. Det blev ett helt upplopp och alla undrade varför jag var tillsammans med ett sånt psykfall. Men det var jag ju inte. Jag träffade honom för första gången 2 timmar tidigare.
Det visade sig att den första killen som var med hade följt med på min killkompis begäran. Min kompis sa att han hört rykten om att han var såhär, men visste inte säkert, därför skickade han med en till kompis. Den kompisen hade ringt kille nr 2 på fiket och bett han komma, när vi bestämde at vi skulle gå på krogen efteråt. Så jag ahde 2 "livvakter" med mig utan att veta det. Det hela slutade med att jag och kille nr 2, blev bästa vänner och är än idag. Kille nr 1 var tillsammans en period med min bösta tjejkompis. Daten möter jag ibland, men han vågar sig enbart på ett hej, knappt det. Jag vill inte ens veta varför. Varken min killkompis eller kille 1+2 pratar med daten efter den kvällen.