• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Anonym (ANONYM!)

En gång var jag sambo med en karl som pratade om vårt sexliv med sin mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hon hade bland annat tipsat honom om att det var skönare att ha sex utan kondom, och att det var lämpligt att lägga en handduk under rumpan om man inte använde kondom eftersom det skulle rinna ut på lakanet annars....

En vuxen karl som pratar sex med sin mamma!!! BLÄ!!! Och sedan BERÄTTAR det för mig!!! Usch!!

När jag sa att jag skulle lämna honom sa han bara "jag måste ringa till mamma". Han sa inget annat, det var bara mamma som gällde. Efter en kvart kom mamman hem till honom och de stod och skrek och grät tillsammans i hallen och bar sig åt som om nån dött. Vi hade inte varit sambo särskilt länge, så det hela var verkligen absurt. Vi kände ju knappt varann, kändes det som. Ändå stod dom där och skrek som två galningar. Hans mamma skrek hans namn flera gånger... Väldigt mysko...

Efter att jag lämnat honom har jag hört rykten om att han och morsan skulle ha nåt ihop! Gud vad äckligt!!! Tur att jag lyckades göra slut med honom! Men det var inte lätt, han ringde och trakasserade mig länge efteråt och sa att hans mamma hade sagt att jag var oansvarig som bara lämnade honom sådär och allt möjligt. Han sa alltid så, "mamma har sagt...", som om det skulle göra att han hade rätt!! Det mamma säger är sant, liksom. Jisses, karln var ju över 25 år gammal!

Vid ett tillfälle kom hans mamma t.o.m. hem till mig och höll fast mig i armarna som en toking medan hon avkrävde mig på ett svar varför jag lämnat honom. Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga. Förklaringen var väl uppenbar, så som hon bar sig åt! Sa att jag helst ville förklara det för HONOM och inte för HENNE...

Efter det hörde jag inte av henne, men hon spred ut en massa lögner om mig i bygden. Att jag skulle ha varit ute efter hans pengar. Att jag skulle ha lämnat honom för nån annan. Allt möjligt. En vuxen människa som sprider ut lögner om sin sons förra flickvän! Det är ju så totalt främmande för mig att jag baxnar!!

Det har gått sju år nu och jag tror inte han har haft nån flickvän varken före eller efter mig. Inte vad jag vet iallafall. Jag har sett honom ensam eller med sin mamma, bara. Hans mamma låter väl ingen tjej komma inpå knuten! Stackarn! Man får akta sig så man inte blir sådär överbeskyddande mot sina söner!!

• Anonym (iman)

Var på dejt (middag) med en tjej som bara höll på med sin mobil. Hon ringde mycket sms'ade hela tiden och var rätt så självupptagen.
    Jag tröttnade så jag ringde upp en tjej som jag tidigare hade haft sex med och som jag är god vän med.
    Jag reste mig från bordet med orden: "Hejdå, nu ska jag gå och knulla"
    Mer snopen min får man leta efter. Lämnade henne där vid bordet och säkerligen notan också.

• Anonym

Haha. Stackars er, gud vad jag skrattar när jag läser era berättelser, fast jag verkligen förstår att det inte kan ha varit roligt att vara i era kläder NÄR det inträffade...

• Kärnan

ANONYM - haha.. gud vad obehagligt.. Dags o klippa navelsträngen kanske...!

• delifi2

det var nog när jag håll på i mitt rekord nätdejtande.

Finns massa att berätta om olika episoder men här kommer 1.

Vi började prata på NL och han var jätte trevlig, sen börjae vi prata i telefon och vi kunde prata i timmat om allt å inget.

Jag fick veta att han var lite mullig, men jaja tänkte jag det får väl gå. På hans pres så fanns ett kort men inte så tydligt.

Efter några veckor så bestämde vi oss för att träffas på riktigt, jag bodde i Sthlm då och han bodde någon annanstans.

När jag mötte honom vid tåget fick jag en chock, det var den största människan jag sett i hela mitt liv, och det första han gjorde var att ta på min rumpa.

Vi åkte iaf hem till mig där mina barn bara stirrade, sen så gick vi ut å åt middag, vi sa inget till varann under hela middagen, sen gick vi ut på ett ställe där min chef var till råga på allt. Hon vet hur jag brukar ha för killar så hon kom fram till mig och frågade vad jag gjorde med honom och varför jag inte prata med honom. Jag är den som altlid brukar prata med allt å alla.

Det slutade iaf med att jag var supertaskig och sa att det var en annan person som ville träffa mig och han var tvungen att åka hem. Han ringde sen och sa att jag var den elakaste horan som fanns på jorden. Allt hände under 5 timmar

• delifi2

ja det var inget kul

Har en annan oxå kom jag på.

Vi chattade på msn och efter ett tag bestämde vi oss för att träffas, jag åkte hem till honom , men han visst att jag skulle ut med mina vänner senare under kvällen. Kommer in i hans port och ska ringa på hans dörr närjag hör at nån spelat gitarr och sjunger där inne, rätt gulligt tänker jag då och ringer på. En kort kille öppnar dörren med en ful mustsch. Under kvällen så sitter han ooch spelar gitarr och sjunger, samt bjuder på bubbel. Sen när jag fått i mig lite så frågade han om han fick ta på mina bröst eftersom han hade bjudit mig på bubbel.

Nä sa jag då, men han envisades och förökste verkligen få in händerna under mi tröja, jag stack fortare än kvickt

• LillFrida

Hahahaha, vilka "skoj" killar det finns i världen!

Min värsta dejt måste nog vara med en kille jag egentligen inte var intresserad av, men som var tillgänglig och ganska söt (jag ville få till det helt enkelt). Han hade fått mitt nr av en gemensam bekant och vi träffades ute på en pub och bestämmer att vi ska åka hem till honom.
    Han köper en korv i korvmojen innan vi sätter oss på bussen, åker hem, gör det vi skulle göra, och sen är det dags att sova.
    Vaknar av att han går upp och vankar omkring i rummet utanför. Sen hör jag hur han börjar kräkas hur mycket som hellst (matförgiftning?) och sen är han borta hela natten, och jag får knappt en blund.

Nästa gång vi träffades ringde han efter krogen och ville komma förbi mig och jag tänkte mest "Tja, sex är ju välkommet" så det fick han.
    Vi gjorde det vi skulle och sen var det dags att sova, varpå jag börjar känna att det är nått som inte är rätt.
    Sitter uppe hela natten och kräks (vinterkräksjukan) medan han nöjt sover på som en gris.

Kom fram till att det inte var nån idé för oss två att träffas mer...

Svar på tråden Din värsta date!