En gång var jag sambo med en karl som pratade om vårt sexliv med sin mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon hade bland annat tipsat honom om att det var skönare att ha sex utan kondom, och att det var lämpligt att lägga en handduk under rumpan om man inte använde kondom eftersom det skulle rinna ut på lakanet annars....
En vuxen karl som pratar sex med sin mamma!!! BLÄ!!! Och sedan BERÄTTAR det för mig!!! Usch!!
När jag sa att jag skulle lämna honom sa han bara "jag måste ringa till mamma". Han sa inget annat, det var bara mamma som gällde. Efter en kvart kom mamman hem till honom och de stod och skrek och grät tillsammans i hallen och bar sig åt som om nån dött. Vi hade inte varit sambo särskilt länge, så det hela var verkligen absurt. Vi kände ju knappt varann, kändes det som. Ändå stod dom där och skrek som två galningar. Hans mamma skrek hans namn flera gånger... Väldigt mysko...
Efter att jag lämnat honom har jag hört rykten om att han och morsan skulle ha nåt ihop! Gud vad äckligt!!! Tur att jag lyckades göra slut med honom! Men det var inte lätt, han ringde och trakasserade mig länge efteråt och sa att hans mamma hade sagt att jag var oansvarig som bara lämnade honom sådär och allt möjligt. Han sa alltid så, "mamma har sagt...", som om det skulle göra att han hade rätt!! Det mamma säger är sant, liksom. Jisses, karln var ju över 25 år gammal!
Vid ett tillfälle kom hans mamma t.o.m. hem till mig och höll fast mig i armarna som en toking medan hon avkrävde mig på ett svar varför jag lämnat honom. Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga. Förklaringen var väl uppenbar, så som hon bar sig åt! Sa att jag helst ville förklara det för HONOM och inte för HENNE...
Efter det hörde jag inte av henne, men hon spred ut en massa lögner om mig i bygden. Att jag skulle ha varit ute efter hans pengar. Att jag skulle ha lämnat honom för nån annan. Allt möjligt. En vuxen människa som sprider ut lögner om sin sons förra flickvän! Det är ju så totalt främmande för mig att jag baxnar!!
Det har gått sju år nu och jag tror inte han har haft nån flickvän varken före eller efter mig. Inte vad jag vet iallafall. Jag har sett honom ensam eller med sin mamma, bara. Hans mamma låter väl ingen tjej komma inpå knuten! Stackarn! Man får akta sig så man inte blir sådär överbeskyddande mot sina söner!!