Okey, har haft många dejter men denna tar nog priset.
Det var på den tiden jag bodde hemma hos mamma o pappa.
Hade varit ute på helgen och träffat en skitsnygg kille, as läcker kropp m.m.
Några dagar senare ringde han och fråga om han fick komma och hälsa på. Ja men visst sa jag och gav honom en väg beskrivning.
Men vi möttes en bit på vägen och gick en promenad ner till stranden och satte oss nere vid bryggan, kysstes lite och pratade en massa.
Eftersom det var ett barnvänligt område så kom det en massa ungar cyklandes och skulle bada.
Helst plötsligt blev han oerhört paraniod och frågade om jag kände ungarna.
Timmarna gick och tillslut ville jag gå in, då det började bli kallt.
Men nu blev han ännu mera paraniod, och jag var tvungen att rita upp hur det sååg ut i huset innan han vågade gå in, han var livrädd att träffa nån i min familj.
Började skratta med tänkte att han nog bara var super blyg och tog med honom in bakvägen.
Då kom pappa och bara sa hej och sa nått om hockey då han var hockeyspelare, och pappa visste vem han var.
Han sprang in på mitt rum, han började svettas så ofantligt och stammade. Skrattade så jag inte fick ngn luft. Måste jag tillägga att det inte blev nån mer dejt;)
Men historien om denna underliga prick slutar inte här, ngt år senare följde en kille från hans lag med mig hem ( han o jag dejtade i flera månader). Vi hann inte mer än innan för dörren så ringde hans telefon, joo men visst det var den paranoida kille. Han skällde ut mig totallt, och den andre killen blev helt frånvarande, tills jhag berättade hur det verkligen hade gått till.
Några månader senare när killen jag dejtade (från hans lag) blivit erbjuden att spela i en högre division och var tvungen att flytta. Så hörde den paranoida killen av sig direkt, och ville ses...vilket jag avböjde. Sen på krogen gick han ner på sina bara knän och bad om att få ha sex med mig för att han skulle flytta tillbaka till stlm. Skrattade ännu mer än förra ggn, sikken kile..