jag kom på lite fler nät-dejter som vart hemska:
1) Det var en jämnårig kille som jag chattat med ett tag på internet. Han klagade på att han aldrig skulle få en tjej osv men det avskräckte inte mig.
Vi bestämde att ses i stan, vi bodde nära varandra. jag tog med mina kompisar för säkerhetsskull.
Vi kommer lite tidigt , men till slut ser jag någon komma mot platsen vi hade bestämt. En lång, SPINKIG kille med moppefjun och den största näsan jag någonsin sett. Han kramar mig och mina kompisar viskar till mig i stil med "fyfan..".. ja, det var verkligen fyfan, han var den fulaste jag någonsin sett. Jag var ändå artig och vi gick runt lite. Det var ingen dejt att vi skulle äta middag och så, utan mest ses och snacka.
Killen sa inte ett ljud på hela dejten. När han gick in på pressbyrån för att handla något sa jag "Fan, ska vi dra nu??".. Men mina kompisar tyckte det var lite elakt. (det var det ju också) Så vi stannade. Vi satte oss vid ett bord med stolar och killen satt och glodde på ALLAS bröst. Och rumpor också, det såg min kompis.
Sen kom min buss och jag och mina kompisar hoppade på den. Jag sa inte hejdå till killen.
När jag går in på msn nästa gång skriver han "du glömde säga hejdå".. men han var inte arg alls. Sen frågade jag "ursäkta, men kollade du på ***** bröst och rumpa?".. Då sa han "jag kollade på allas bröst och allas rumpor"... FYY.!! Jag skulle ha sprungit iväg när han gick in på pressbyrån!
------------------------------------------------
2) Jag hade chattat med en kille en längre tid som jag tyckte verkade såå charmig. Jag har till och med skrivit i min dagbok om hur charmig och underbar han verkar. Det stämde ju inte direkt med verkligheten...
Vi sågs i stan när han var på besök i min stad. Han var kort, kortare än mig och jag är 160. Han hade fräknar, krulligt hår, smal, tänderna såg ut som gula pinnar och han STAMMADE! han var så nervös stackarn så han stammade jättemycket!
Jag: - Vad har du gjort idag då?
Han: - I-i-i-ingenting.
Jag var ärligt talat lättad när han åkte hem. Vi pratade på msn efter det och vi blev bra chatkompisar. Nu har vi dock ingen kontakt längre.
------------------------------------------------------
3) Nätdejt 3. Dejten som ALDRIG DÖK UPP!! Har man en dejt så ska man ju komma, eller hur? Men han hörde inte ens av sig.. Nåja, min kompis bodde i närheten och jag gick och träffade henne istället.
Iaf, denna killen, han visade vid ett senare tillfälle sin k*k i camen. Sen när jag och min kompis gick på stan stannade min kompis och började snacka med en kille som visade sig vara han!! Hon kände alltså honom...
-------------------------------------------------------
4) Usch, det här vill jag helst förtränga
Jag gick i 9an och hade bestämt träff med en jämnårig kille (en till nätdejt, man kan tro att jag har vart desperat så många killar jag träffat på nätet
).. Han praktiserade i en butik och vi bestämde för att ses där.
Jag möter upp honom efter att han varit hemma och ätit lunch. USCH säger jag. Han var KORT, SMAL och hade världens största dunjacka på sig. Vi börjar gå mot butiken där han jobbar.
Väl i butiken får JAG hjälpa honom med att ställa iordning backar och sånt där... Sen ber han mig sätta mig i hans knä. Jag var sååå nervös. Ville INTE sitta i hans knä. men ung som jag var sa jag inte emot.
Jag satte mig och han börjar pussa på mig. Sen så står han och kramar mig. De andra som arbetar i butiken ler åt oss, de måste ha tyckt att vi var sååå gulliga. Usch.
Sen tänker han pussa mig igen, men då lutar jag bort huvudet och säger "Tänkte du viska något?" för att undvika hans pussar och kyssar. "Nej, men jag kan viska något om du vill" säger han och sätter munnen mot mitt öra och säger "Jag älskar dig..."..
Vad tror ni inte att svarar? JO, just det... "Jag älskar dig också".... FYFAAN hur kunde jag
Iaf, sen kommer jag hem och när han kommer in på msn senare på kvällen säger jag att det inte blir något mer. Oj, vad han hatade mig sen .
-------------------------------------------------------------
5) Jag var sååå kär i en kille som bodde på min gata. jag hade spanat på honom länge och pratade på msn och hejades när vi sågs. En dag blev jag hembjuden till honom och jag var så nervös.
Jag kommer dit, vi sätter på en film och sätter oss i sängen. Ni som vet hur det känns att sitta mot en vägg vet att man får ont i nacken. Nåja, jag beklagar mig över nacken och han säger flörtigt "Ska vi lägga oss ner?".. Dum som jag är säger jag "Nej tack, det går bra ändå".. jag fattade inte hans vibbar, inte förräns efteråt!!
Haha... Det blev inget med killen.
------------------------------------------------------------
6) Jag träffade en kille som var min bästa kompis kompis. Han var såååå snygg och det första jag sa var "Oj, vad lång du är"
Nu är vi tillsammans och har varit det i snart två år. hihi.