• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Coccolina

Har haft några dåliga dejter:

1: Var ut på internet precis i början...fanns inte så många svenska sidor utan var ofta ute på Javacafé och träffade där två killar som var kompisar och som jag och min kompis ofta chattade med. Vi kom bra överens och både jag och kompisen tyckte de var trevliga. De skulle på klass resa till Liseberg (de kom från Kalmar eller nått sånt) och jag och min kompis skulle dit samma dag för att se en koncert med kompisarna och det bestämst att vi skulle träffa dem där. När vi kommer (helt gäng md tjejer i 16-17 års åldern) så ser vi ett gäng med killar stå och vänta... De såg alla ut som super nördar så vi intygade oss själva att det defenetivt inte kunde vara dem...de hade ju inte verkat som nördar när vi chattade...sitter där typ 30 min tills tillslut de två töntigaste kommer fram...och frågar om vi är vi...Hjälp!! Sen visade det sig att de var lika töntiga som de såg ut! Helt annorlunda än de verkat på chatten!!Vi sa till dem att vi skulle gå ett varv med våra kompisar så skulle vi ses på ena sidan av scenen vid koncerten... sen smet vi!!!!!!!!!

Skriver de andra en annan gång!!!

• Coccolina

2: Jag var jätte kär i en kille på gymnasiet i 1:an... Han gick i min kompis klass och vi hade skåpen i samma korridor...Vi pratadealdrig men det var många blickar och nervösa leenden som byttes...var så kär. Mina kompisar övertygade mig tillslut att han var lika blyg så jag borde ringa honom. Sagt och gjort. Vi bestämde att ta en fika efter skolan någon dag senare. dagarnai mellan vågade jag bara pipa fram ett blygt hej för övrigt bara blickar och leenden...dagen kom och vi gick på daten... han nobbade de två vanliga cafeerna i stan...det ena för dyrt det andra fel människor... tillslut hamnade vi på pressbyråns slitna cafe´bord på stationen...tystnade var tung..vi pratade inte på jätte länge och när vi väl pratade fick jag bara reda på att han tyckte om stålmannen men inte james bond (golden eye hade precis kommit)mer tystnad sen var han tvungen att åka då hans sista buss gick...efter det tillbacks till att bara le mot varandra osv... jag vägrade bjuda ut honom igen..nu var det hans tur!!!!
    Tiden gick och jag fick en pojkvän... detta var ca 1 år efter daten! Då äntligen pratade han med mig!!Han kom fram till mig i biblioteket där jag satt ensam...vi pratade en liten stund men sen vart jag tvungen att gå...när jag var i den tomma orridoen ropade han efter mig.."har du lust att ta en fika en dag? eller bio och en pizza?"
    Var så chockad!!! Svarade över axeln "Too little too late!"
    Allt slutade ine där utan det höll på likadant hela gymnasiet ut... var jag singel flörtade vi i tystnad leenden och blickar...hade jag pojkvän kom han och frågade mig om jag ville gå ut...*suck*...

• Coccolina

3:(I Italien) träffat en kille via nätet och vi bestämde oss för att första daten skulle ske på ett dans ställe med våra kompisar runt omkring..han dök upp ensam! Nåja... vi hade en kul kväll men en av mina tjej kompisar råkade göra sig illa och fick åka till sjukhus och då försvann min skjuts... denna grabben lovade att skjutsa mig hem... vi stannade halvägs för att äta... närvi sitter där frågar han rent ut om jag kundetänka mig att ha sex med honom..full som jag var sa jag vad jag tänkte... inte den kvällen men kanske längre fram!
    Han svarade att han bara hopads jag inte väntade för länge då hans flickvän snart skulle komma tillbacks från USA!!! Nej tack sa jag då! Hans svar var att knuffa omkull mig och sen sticka därifrån och lämnade mig i ett av de sämsta områdena (fullt med prostituerade och deras kunder) i min stad att gå hem (inga pengar till taxi) börjar ring aoch det var svin kallt!! Hade bara en super kort klänning och tunn jeans jacka... flyförbannad börjar jag gå hem... Blir stoppad av polisen som frågar om jag jobbar eller kommit fel!! Ryter fram till dem vad som hänt och får skjuts hem i polis bil...INTE ROLIGT!!!
    Träffade på grabben någn månad senare och frågade hur det gick med flickvännen...Då hade han gjort slut med henne då hon gått upp i vikt under sina månader i USA!!! Ytterligare nån månad dyker han upp igen... nu har han gått upp något otroligt i vikt!!Skrattade gott åt den uppblåsta tönten!!

• Anonym (ouups!)

En kille jag chattat med någon månad, samt pratat med, allt kändes så bra, så jag åkte ner till honom en helg!

Jisses! Vart ska man börja!!
    Jag åkte från Sthlm-Malmö, ingen kort resa precis. Och den var planerad flera veckor innan.

Han hadde sagt att han skulle stå på stationen och vänta, men han var sen, kom små springandes.... och kramades lite fööör vänligt och intimt!

Det var ostädat och ni skulle sett handfatet..... hår efter rakningen överallt.... bläää....
    Han visade mig sin stad och vi höll varandra i handen, men det var väl ok, uppmuntrade inte mer än så..

Men på kvällen så ville han pussas och så, men han fattade inte att jag inte ville, man känner väl av situationen lite,utan försökte flera ggr!

På kvällen satte jag mig i fåtöljen så vi inte satt bredvid varandra.

Till natten så skulle det sussas då.... i hans säng, tur jag såg att han bytte rent! Och sängen var en sån där furusäng som man hadde som barn....

Vaknade på morgonen att han höll på att pilla på bröstet... den handen slets bort!

Sen ville han veta om vi skulle bli ett par, han tyckte det var så trevligt och mysigt. Var tyvärr för feg att säga saningen, ville bara bort därifrån och undrade vad han missuppfattade för nåt i mitt betende...

jaja, fick ett surt mail ifrån han! det var jag kanse värd som inte var ärlig när han frågade!

• sassygirl78

JAg har oxå några hemska dejting minnen:)
    Chattade med en kul och trevlig kille ett tag på aftonbladets chatt för hundra år sen:) vi böt telefonnummer och det verkade lovande han hadde skickat en bild som var på långt håll han hadde snygg musklig kropp men ansiktet såg man inte mycket av... Efter kanske 2 veckors pratande så kom han upp till mig
    Skulle möta honom på stationen...jag står och väntar och när jag ser honom jag blir alldeles kall inte för att man ska vara utseende fixerad men i min smak var han det fulaste jag sett....fick panik men log och hejade eftersom han skulle stanna en hel helg så var det bara att gilla läget...
    Det hela blev ett stort fiasko han var tyst jag var tyst visste inte vad man skulle prata om...han var kroppsbyggare så åt han en massa drinkar  och piller...när vi skulle gå och lägga oss så ville han få till det men jag ville inte han kladdade... jag drog mig undan å han efter...tillslut blev han sur och menade att han har åkt nästan 100 mil och då förväntar han sig att få knulla......Läskigt värre det slutade att jag kastade ut honom och han fick ta sig hem bästa fan han ville .....efter fick jag en massa mail och mobil samtal vilken hora jag var osv.......'Skumma typer det finns va?

• syster yster

Jag och min kille hade gjort slut men efter några månader så började vi träffas igen. Min kompis jobbade på ett hotell och fixade så att han och jag kunde ha bubbelpoolen på kvällen och hon hade fixat godis och frukt och champange. Killen gick ner och satte sig i bubbelpoolen och sen skulle jag ner efter och vad gör jag inte om halkar i och försvinner under ytan och slår i ryggen! Usch det var inte alls roligt!

• Jossebell

jag skulle gå på dejt med en kille som jag kände sedan skoltiden men återträffat på nätet när jag blev singel. Vi pratade mycket i telefonen och hade mycket trevligt och bestämde oss för att träffas på stan en vacker vinterdag.
    Vi skulle äta lunch men när vi väl träffades så styrde han om det och ville ta en fika istället. Okej visst det var ju ok för mig. Han var hafsigt klädd och skylde på att han skulle ha tvättstuga på eftermiddagen och därför vara alla vettiga kläder i tvätten. Hmmm planering?
    Under fikat satt han och beklagade sig över hur besvärligt han hade det med ekonomin, arbetet, omöjligt att hitta en kärlek *desperat*. Efter vi hade fikat frågade han mig om jag kunde betala eftersom han var låginkomsttagare. ÖHHHH, knappast jag borde ha blivit bjuden efter att ha måsta spela psykolog till denna person. Sedan höll jag aldrig på att bli av med honom han ringde och mailade i flera veckor fast jag gjorde ganska klart för honom att vi inte hade något gemensamt + att eftersom jag hade barn och det inte var av intresse för honom så kunde det ju inte bli nått mer. Fattar inte varför han inte klämt ur sig det tidigare bara.

• Anonym (J)

Jag var ute på en av nattklubbarna här i staden. Jag hade precis gjort slut med min dåvarande pojkvän, och var bara sugen på att få lite självbekräftelse. Jag får syn på en _jätte_söt kille som jag hade fyllehånglat med två år tidigare på en skolfest.
    Vi flirtar lite under kvällen, och vi går till slut ut och sätter oss utomhus och pratar. Vi snackade rätt mycket om våra puckade ex, hans tjej brukade tydligen slå honom. "Jag är väl inte värd bättre.." sa han. I min alkoholpåverkade huvud ville jag få honom att inse att han verkligen var jättefin och underbar, så jag erbjöd honom en sovplats hemma hos mig.
    När vi kommit hem till mig hinner vi knappt in genom dörren innan han börjar gråta. "Du är så fin! Du är alldeles för fin och snäll för mig". Jahaaa... Två sekunder senare börjar han yra om sin morfar, som tydligen var något slags helgon. Han gråter.. och gråter.. och gråter..
    Jag var inte van vid känslosamma killar (exet var en kallhjärtad jubelidiot) och försökte lite tafatt trösta och förstå varför han var ledsen.

Söt kille, lite för gråtmild för min smak!

• Anonym (äcklet)

jag kom på lite fler nät-dejter som vart hemska:

1) Det var en jämnårig kille som jag chattat med ett tag på internet. Han klagade på att han aldrig skulle få en tjej osv men det avskräckte inte mig.
    Vi bestämde att ses i stan, vi bodde nära varandra. jag tog med mina kompisar för säkerhetsskull.

Vi kommer lite tidigt , men till slut ser jag någon komma mot platsen vi hade bestämt. En lång, SPINKIG kille med moppefjun och den största näsan jag någonsin sett. Han kramar mig och mina kompisar viskar till mig i stil med "fyfan..".. ja, det var verkligen fyfan, han var den fulaste jag någonsin sett. Jag var ändå artig och vi gick runt lite. Det var ingen dejt att vi skulle äta middag och så, utan mest ses och snacka.

Killen sa inte ett ljud på hela dejten. När han gick in på pressbyrån för att handla något sa jag "Fan, ska vi dra nu??".. Men mina kompisar tyckte det var lite elakt. (det var det ju också) Så vi stannade. Vi satte oss vid ett bord med stolar och killen satt och glodde på ALLAS bröst. Och rumpor också, det såg min kompis.

Sen kom min buss och jag och mina kompisar hoppade på den. Jag sa inte hejdå till killen.

När jag går in på msn nästa gång skriver han "du glömde säga hejdå".. men han var inte arg alls. Sen frågade jag "ursäkta, men kollade du på ***** bröst och rumpa?".. Då sa han "jag kollade på allas bröst och allas rumpor"... FYY.!! Jag skulle ha sprungit iväg när han gick in på pressbyrån!

------------------------------------------------

2) Jag hade chattat med en kille en längre tid som jag tyckte verkade såå charmig. Jag har till och med skrivit i min dagbok om hur charmig och underbar han verkar. Det stämde ju inte direkt med verkligheten...

Vi sågs i stan när han var på besök i min stad. Han var kort, kortare än mig och jag är 160. Han hade fräknar, krulligt hår, smal, tänderna såg ut som gula pinnar och han STAMMADE! han var så nervös stackarn så han stammade jättemycket!

Jag: - Vad har du gjort idag då?
    Han: - I-i-i-ingenting.

Jag var ärligt talat lättad när han åkte hem. Vi pratade på msn efter det och vi blev bra chatkompisar. Nu har vi dock ingen kontakt längre.

------------------------------------------------------
    3) Nätdejt 3. Dejten som ALDRIG DÖK UPP!! Har man en dejt så ska man ju komma, eller hur? Men han hörde inte ens av sig.. Nåja, min kompis bodde i närheten och jag gick och träffade henne istället.

Iaf, denna killen, han visade vid ett senare tillfälle sin k*k i camen. Sen när jag och min kompis gick på stan stannade min kompis och började snacka med en kille som visade sig vara han!! Hon kände alltså honom...
    -------------------------------------------------------

4) Usch, det här vill jag helst förtränga
    Jag gick i 9an och hade bestämt träff med en jämnårig kille (en till nätdejt, man kan tro att jag har vart desperat så många killar jag träffat på nätet ).. Han praktiserade i en butik och vi bestämde för att ses där.

Jag möter upp honom efter att han varit hemma och ätit lunch. USCH säger jag. Han var KORT, SMAL och hade världens största dunjacka på sig. Vi börjar gå mot butiken där han jobbar.

Väl i butiken får JAG hjälpa honom med att ställa iordning backar och sånt där... Sen ber han mig sätta mig i hans knä. Jag var sååå nervös. Ville INTE sitta i hans knä. men ung som jag var sa jag inte emot.

Jag satte mig och han börjar pussa på mig. Sen så står han och kramar mig. De andra som arbetar i butiken ler åt oss, de måste ha tyckt att vi var sååå gulliga. Usch.

Sen tänker han pussa mig igen, men då lutar jag bort huvudet och säger "Tänkte du viska något?" för att undvika hans pussar och kyssar. "Nej, men jag kan viska något om du vill" säger han och sätter munnen mot mitt öra och säger "Jag älskar dig..."..

Vad tror ni inte att svarar? JO, just det... "Jag älskar dig också".... FYFAAN hur kunde jag

Iaf, sen kommer jag hem och när han kommer in på msn senare på kvällen säger jag att det inte blir något mer. Oj, vad han hatade mig sen .
    -------------------------------------------------------------

5) Jag var sååå kär i en kille som bodde på min gata. jag hade spanat på honom länge och pratade på msn och hejades när vi sågs. En dag blev jag hembjuden till honom och jag var så nervös.

Jag kommer dit, vi sätter på en film och sätter oss i sängen. Ni som vet hur det känns att sitta mot en vägg vet att man får ont i nacken. Nåja, jag beklagar mig över nacken och han säger flörtigt "Ska vi lägga oss ner?".. Dum som jag är säger jag "Nej tack, det går bra ändå".. jag fattade inte hans vibbar, inte förräns efteråt!!

Haha... Det blev inget med killen.
    ------------------------------------------------------------
    6) Jag träffade en kille som var min bästa kompis kompis. Han var såååå snygg och det första jag sa var "Oj, vad lång du är"

Nu är vi tillsammans och har varit det i snart två år. hihi.

Svar på tråden Din värsta date!