Detta är ju inte en katastrofal dejt direkt, men mer... löjlig
Jag hade träffat en kille in ca en månad, han var egen företagare, stor fin våning i centrala stan, fin BMW cab, var snygg MEN han hade en stereotypt "gayig" röst, lite feminin sådär..
Men det hindrade inte mig.
Efter en lördagskväll vi varit ute så följde jag med honom hem, och sov där.
På morgonen ringde hans pappa som skulle komma förbi och hämta något.Då blev killen blev aldeles konstig! Tyckte kanske att det var jobbigt att jag skulle vara där då hans pappa kom? Jag frågade om han ville at jag skulle gå, men det ville han inte. Värre blev det då pappan väl kommit. Pappan var jätte trevlig, och inte lika "jet-set" som sin son, mer jordnära. Vi hälsade och pratade om lite vardagliga saker medans vi drack kaffe i soffan. Under tiden sitter killen helt tyst och hålögd i soffan mellan oss... Jag kan tillägga att jag kände mig mycket obekväm med hans reaktion..
Efter att pappan gått så åkte jag hem ganska snart också.
Efter det hördes vi lite på telefon, och snart efter det ville han inte ses mer..
Jag blev väl inte superledsen, eftersom vi inte kännt varandra så länge och jag kunde inte påstå att jag hunnit bli kär i honom.
MEN så till hela grejen.. Detta hände för tre år sedan, och för en månad sedan när jag kom hem från jobbet stod det ett paket blommor utanför dörren... Jag blev jätteglad! VEM kunde skickat dem? Så öppnade jag paketet, 10 stora röda rosor... från HAN! Han skrev att han aldrig kunnat glömma mig, att jag nog var den bästa tjej han träffat och att han ville ses igen.
GLÖM DET