• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Destiny03

ahhahahhahaha, fy faaaaaaaaaaaaan

• Anonym (osexigt)

Jag och min kompis skulle ha dubbeldejt hemma hos två killar vi träffat några gånger på krogen. Vi blev jätte fulla och hade hur trevligt som helst men det blev så sent så vi bestämde att vi skulle sova över där. Vi kulle sova i ena sovrummet och killarna i det andra. Min kompis gick och la sig lite innan mig och jag o min dejt satt uppe och prata o hångla lite. Sen gick jag också och la mig, innerst i sängen. Men min dejt ville tydligen ha en godnatt kyss för han smög sig in i vårat rum där min kompis sov och jag höll på att somna. Tyvär så råkade han hångla upp min sovande kompis för det var becksvart i rummet. Situationen blev ytterst pinsam och vi stack med första tåget hem. Jag dumpade killen men min kompis fick napp på sin dejt och är nu gift och har barn med honom.

• Anonym (toppendate)

gick pa date men en annan kille, en kompis till en kompis och han skulle vara saaaa gullig och trevlig.

Ska äta middag hemma hos honom men han börjar röka braj istället...sedan gar han pa toaletten.

Kommer tillbaka och berättar att han blir bajsnödig av att röka, röker lite mer.

Gar tillbaka till toaletten och sitter och skiter med dörren öppen samtidigt som han sitter och pratar med mig.

Gifte mig inte med honom heller.

• Anonym (osexigt)

Började av en slump mejla med en kille på nätet. Det visade sig att han bodde i staden som jag var på besök i, så vi bestämde oss för att träffas. Han dök upp påtänd och hade inte sovit på 3 dygn (men det fattade jag inte just då). Sen gick vi hem till hans kompis som var den största knarklangaren i stan (visste jag inte då heller) och spelade backgammon hela natten. Vi skulle gifta oss nu i sommar men tack och lov så hann jag dumpa den jäveln!

• Anonym (Taskig?)

Min värsta dejt var när jag jobbade i butik för flera år sedan. Jag skötte en del beställningar och en kille som vi beställde läsk av lät så supergullig på telefonen. Vi pratade och pratade och flörtade via telefonen så jag knappt hann arbeta. Till slut fick jag hans hemnummer så vi skulle kunna prata ostört. En kväll ringde jag och vi bestämda att han skulle komma över trots att det var ganska sent. Jag lovade att han skulle få sova över. (I min etta på 17 kvadrat med en enda säng och varken soffa eller madrass. Hur dum får man bli??)

Det tog flera timmar innan han äntligen kom och jag hann bli dödsnervös. När han väl kom så gick det över i... chock, skulle man nog kunna säga! En tjock kille med ovårdad frisyr och för mycket rakvatten. Coca-cola-keps och dito jacka samt en urtvättad blå collegetröja med stort Musse Pigg-tryck på magen, bättrade inte på hans utseende direkt. Till saken hör att JAG hade berättat för honom att jag är ganska rund och då svarade han bara "Det ska vi nog kunna leva med."

Han hade med sig en flaska surt, billigt vin och en GODISKLUBBA! "Den vill jag gärna se dig suga på" sa han sådär sliskigt menande. Ryyyyys! Efter att ha pinat i mig ett glas av äckelvinet (han tömde glatt resten) gäspade jag så käkarna nästan gick ur led (Guldbagge för den prestationen!) och sa att vi måste lägga oss. Hade ju lovat honom att få sova över eftersom han bodde en bit utanför stan, men ångrade mig bittert. Vi kröp iallafall ihop i min lilla smala säng och han ryckte förstås glatt av sig alla kläder och hade - så klart - skitfula kallingar.

När vi lagt oss, jag med ryggen mot, började han fråga om om vi inte skulle kramas lite. Och jag var givetvis för trött... Men så kastade han sig över mitt ansikte med öppen mun och skulle kyssas. Jag lovar, det var som att omslutas av ett enormt kloakhål! Han hade en fruktansvärd andedräkt och obefintlig kyssteknik. Det tog inte många sekunder innan den kyssen var avslutad och när han somnade (ytterligare några sekunder senare) så klev jag upp och satt i en fåtölj resten av natten.

Dagen efter sade jag att jag måste iväg tidigt och han fick åka hem. Det blev ganska jobbigt med läskbeställningarna efter den där dejten...

• madlo

MIn värsta date var när jag träffade en kille som var 3 år äldre, vi hade pratat innan men aldrig setts.. När vi väl träffades hade vi INGENTING gemensamt, och vi skulle på bio..

Jag kan säga att jag tittade på klockan mer än jag såg själva filmen..

• Anonym (vojne)

Något som slår mig när jag läser är hur snälla många tjejer är. Trots att killen beter sig som jag vet inte vad, får han stanna kvar medans den som bor i lägenheten vakar i fåtöljen...

• delifi2

undrar om det är några killar som skriver här, fast de är anonyma. super kul läsning är det iaf

• MessyTessy

Kärnan- Han var typ rabiat och tuggade fradga när han talade om att vissa behövde ett kok stryo och rejält med ******

Svar på tråden Din värsta date!