• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • delifi2

Kom på en till

Jag å en kille chattade på nätet och det var mycket sex inblandat. Vi hade rätt grova anspelningar p¨å sex och både 2 visste att det var bara det som gällde och inget förhållande.

efter några måndaer åkte jag ner till honom i Malmö, det första han sa att han trodde inte att jag var så kort, jag är 150 cm och han var inte så spec lång heller.

Vi åkte hem till honom och sa inte så mycket till varann, vikunde ju lixom inte ha sex samtal som vi hade förut när vi bara prata med varann i telefon. Han gick in i sitt sovrum och ropade på mig, vi hade lite kul men han var inte nån höjdare i sängen, en ren besvikelse.

Vi skulle gå ut hade vi bestämt, han bjöd på vitt vin, jag var då inte van vid vin så jag drack på där.
    Vet att vi kom ut men hur vi kom hem till han sen vet jag inte, har ett svagt minne av att jag ramlade på dansgolvet iaf.

dan efter så var han "tvungen" att åka hem till sin syrra och skulle vara borta hela dagen, han ringde sen och sa att om jag ville så kunde han skjutsa mig till stationen så jag kunde åka hem. Hehehe... klart jag inte skulle åka hem, hade ju en egen lägenhet i en stad jag aldrig varit i, här fanss mycket att utforska. Gick in på nätet och hittade snabbt en kille som bodde i Malmö, vi bestämde oss för att träffas och bara gå omkring att sncka, han var trevlig å så men inget mer.

Senare när jag kommer "hem" så ringde det på dörren, då hade han ringt sin kompis å sagt att jag tydligen var en vildkatta i sängen och att jag nog skulle passa bra ihop med hans polare. Men det tyckte inte jag, sa att jag hade andra kompisar i Malmö å skulle ut med dom på kvällen.

På kvällen gick jag ut å festade själv och träffade en kille där som vi åkte hem till å hade lite kul.

Sen var helgen över och jag åkte hem till mig.

Den killen hörde aldrig av sig mer igen.

Lite pinsamt att göra bort sig så där genom att dricka för mycket, men som sagt jag hade aldrig druckit vitt vin förr

• Anonym (läskigt!!!)

Träffade en sådan sötnos ett tag, vi kom väldigt bra överens och hade hur mycket som helst gemensamt.
    Så en kväll åkte jag hem till honom, efter en mysig middag, film och lite hångel så gick vi in i hans sovrum. Väl där så drar han ner sina byxor, visar hela paketet, lägger sig på sängen, särar på benen och säger; Ät så mycket du vill!!!!
    Jag höll på att dö.
    Ursäktade mig med att jag skulle på toa en snabbis men smet ut genom ytterdörren.
    Har aldrig träffat människan igen...

• LillFrida

Undrar hur länge han låg där med byxorna neddragna och väntade på att du skulle komma och "äta"....

Snubbig!!

• Anonym (Taskig?)

Ha, ha, haaa! Gud så kul Anonym (läskigt!!!) Fast säkert inte just då.

Svar på tråden Din värsta date!