• Charlie Bravo

Din värsta date!

Läste på danska Ekstrabladet idag där man kan rösta på den värsta datingupplevelsen. Rätt underhållande berättelser, så varför inte köra samma koncept här?

Berätta om Din värsta datingupplevelse (behöver inte innehålla sex). Värst vinner!

För inspiration läs följande (på danska dock)

ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article266469.ece

• Svar på tråden Din värsta date!
  • Anonym (läskigt!!!)

En till...

låg och myste med min date, och mitt i älskogen så utbrister jag mitt ex namn...
    Fy fan för killens min! Han tappade tråden helt kan jag säga;)

• Anonym (vojne)
    Anonym (läskigt!!!) skrev 2007-02-13 19:22:07 följande:
    En till...låg och myste med min date, och mitt i älskogen så utbrister jag mitt ex namn...Fy fan för killens min! Han tappade tråden helt kan jag säga;)
    Tappade lusten, kanske? Snacka om att slakna!
  • Anonym (Taskig?)

En till: Var på en dejt med en kille från nätet och han satt med halvöppen, flinande mun, lätt framåtlutad och stirrade på mig hela dejten. Det enda han sa var "Aaaah. Aaaah." på allting jasa.Själv bidrog han inte med en enda fråga eller frivillig kommentar. Ganska segt!

• Anonym (läskigt!!!)

Detta hände inte mig utan min bästa kompis.
    Dom satt ute på en fullsatt uteservering och njöt av en rolig kväll, helt plötsligt utbrister killen;
    -Slår vad om att jag kan få dig till att skämmas.
    -Va?! säger min kompis
    -Slår vad om att jag kan få dig generad på tre röda.
    Min kompis blir lite nervös eftersom hon inte känner den här killen särskilt väl och helt plötsligt så hoppar han upp på bordet och börjat att sjunga; I`m horny, I´m horny, horny, horny...
    Kompisen trodde att hon skulle kissa på sig av skam.
    Kan tilläga att dom förlovade sig för exakt en månad sen. Det var välen härlig historia att kunna berätta för barnbarnen!

• little moon

Jag träffade en gång en kille som jag inte alls gillade.. Men gick med på att följa med han och äta en pizza och det gick väl bra. Men sedan då hemma i hans lägenhet! Han visade sin släkt, började prata om barn, att han skulle ta hand om mig, han gav mig en nallebjörn, en cdspelare, en väggspegel. Jag fick panik!
    Hmm åkte hem illa kvickt och han sa jag ska köpa blommor till dina föräldrar och visa att jag är bra. Jag bytte nummer och hörde aldrig av han igen. Läskigt!

• little moon

Åå han skulle alltså köpa blommor till mina föräldrar för att visa att han var bra!

• malinka2

Hrm så långt som dejt gick aldrig det här men jag hade en beundrare som jag hellst hade sluppit. En kväll hemma ringer det på dörren o där står han (ingen aning hur han tagit reda på vart jag bodde) med en bukett tulpaner från ICA typ tyckte riktigt synd om honom....tyvärr tog han mitt medlidande som invit och ville bjuda mej på middag hos sej med VITT VIN OCH RÄKOR!!! Då blev det bara för mycket.... bidde ingen dejt

• Anonym (hihihi)

Hahahha, va roligt det är att inse hur DESPERAT en kille kan bli...*asgarvar*

• Coccolina

Hade en date en gång som inte vart så lyckad.(dock ej en katastrof i slut ändan)
    Det var en andra date med en kille från internet. Den första hade varit perfekt!
    Nåja han tog med mig till ett mysigt ställe i grann staden.. Vi sätter oss och han frågar vad jag vill ha för drink. Servitören kommer och han beställer för mig och när drinkarna kommer betalar han. Vi sitter och pratar lite och har mysigt. Han ursäktar sig för att han behöver gå på toa...
    Efter ca 30 min börjar jag undra om han dumpat mig där... Ytterligare några minuter senare kommer han tillbacks...Likblek!
    Han hade svimmat på toa och först efter några minuter hittade någon honom och sen tog det ett tag innan han hämtade sig nog att komma ut till mig igen. Han ägrade åka till sjukhus och hade vägrat ambulans. Självklart åkte vi hem.. Dagen efteråt hamnade han på sjukhus. Blödande magsår! Så våra näst kommande dater skedde på sjukhuset
    Vi var tillsammans ett tag sen tog det slut. Att daten blev dålig var ju inte hans fel men den halvtimmen jag satt där ensam vid bordet var jag övertygad om att han hade dumpat mig och jag mådde skit dåligt!

Svar på tråden Din värsta date!