• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Nisses lada brinner

Det måste vara det absolut onödigaste ingrepp man kan göra!

Hade hellre skjutit mig själv än att sjunka så lågt!

Be the best or die like the rest
  • Megalomania

jag har fått för mig att det ska ha med nån skönhetsvinkel att göra, att man inte ska se så brun ut där så att man slipper tänka på vad som faktiskt kommer ut den vägen... skulle tänka mig att det finns bättre saker att lägga pengar på men smaken är ju olika.

• Mrs Smith

Jag säger som Samantha i Sex and the city, "Why, why, why and even more importat why?"

• Maja Gräddnos

Hur kan detta ligga under "skönhet och mode" (ok, jag fattar mode, men inte skönhet), det borde legat under humor!

Vad spelar det för roll vilken nyans huden har runt rumphålet egentligen? Det finns väl (förhoppningsvis ) bara en person som kollar där, och bryr han/hon sig verkligen om hudfärgen?!?

• Little June

Bara jag som inte är mörk runt anus?Fundersam

*~* Ride It Like You Stole It *~*
  • Nellansmamma

Analblekning är ngt jag aldrig kommer att förstå. Min sambo hade dött av skratt om jag hade gjort det... men smaken e som baken...

• bripoint

Jag har hört talas om det. Vill man göra det ska man väl göra det.
    Det finns så mycket vi kan fixa till i dag. Så kör på alla som vill tycker jag. hoppas TS får svar på sin fråga nu.

• Lindblomman

Men allvarligt, kan man verkligen göra det? Och varför kan man göra det? Och varför VILL man göra det?

• Mrs Smith

Nu har jag inte sett så många p-filmer men en sak som har slagit mig är att de är väldigt ljusa "där nere", kan det vara så att de har blekt sina nedre regioner?

• lieh

Detta var dagens absolut roligaste inlägg. Förlåt ts, men jag bara sitter och garvar.

Sen håller jag med dig som snö, jag hade dött av garv.

Svar på tråden Analblekning!