• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • mim mim

Men? Samma medel som man beleker håret med? Sånt medel bör väl inte komma i kontakt för mycket med huden väl? Eller gäller kanske bara huvudet? ajajaj...
    Viker mig dubbel över Lola jämtlands fundering

• yaaniz
    Mrs Smith skrev 2007-02-08 15:01:38 följande:
    Nej, man är inte brunare där för att det kommer bajs ur rumpan. Man har oftare mörkare pigmentering kring uttänjningsbara delar på kroppen, typ knät eller armbågen.yaaniz nuddar ditt bajs din rumpa... det gör inte mitt! *asgarv*
    ahh oki..jag trodde verkligen det var pga bajset..tihi..
  • lieh

Behövs det ytterligare en person för att sära på skinkorna eller?
    Lite svårt att göra det själv om man står på alla 4.

• Gripan

Erica27 har verkligen förgyllt min dag...!!! Tack, det var länge sedan jag skrattade så mycket för mig själv!!
    Nu har vi juh ett perfekt förslag på alla hjärtansdag present!!

Lowas mamma 051109
  • Lola Jämtland
    Namnam skrev 2007-02-08 15:04:17 följande:
    Lola Jämtland Moderator Man står på alla 4a!
    Hm...ok....då hade jag nog föredragit att min partner fick se mitt bruna hål än att stå med rumpan i vädret inför nån (några?) främmande person (-er).....
    //2007-here I come!
  • bripoint

Nästa gång man slingar håret
    så kan man be att få en klick där med då!

undrar vad trisören säger då:)

• Twinkle Little Star

Mwoahahahhaaaa!!!! Detta måste vara den roligaste tråd jag läst på länge, jag har tårar i ögonen till och med!

Visst kommer han bli överraskad... Hade jag gjort det så hade min man också blivit överraskad - och sedan hade han packat väskorna och flytt från den förvirrade hustrun!

Nå, vi är alla olika...

• Nisses lada brinner

Bleker dom även ev hemmorojder som ligger o skräpar på utsidan efter bebis eller?

Be the best or die like the rest
  • Tinzu

man kanske kan stöjda sig på huvudet för att få armarna fria.

Svar på tråden Analblekning!