Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
anal blekning,det var då som fan.varför kan man undra.har gubben din också gjort det för dig? låt rumpan se ut som den gör.
Jag har färgat min anal till skönt grön, det ser mer naturäkta ut..
Kanelflicka
"mannen kommer från jobbet medan man själv står i sängen på knäna, stödjer sig med huvudet och särar på skinkorna för att visa upp sig. Och skriker "SUUUURPRIIIISEEEEEE"
jag dööör av skratt!
lola jämtland
"Vissa karlar ser ju inte när tjejen bytt gardiner....o de är ju lixom synliga hela tiden....."
Hehehe! Så kul och så sant!
snynd att jag måste gå och träna nu...
Ska fråga sambon när han kommer hem, om han har något att invända ang. färgen på min anal.
Suck...Orka garva sida upp och sida ner?
Som småbrudar på högstadiet!![]()
Brazilian vax...mycket smärtsam vaxning för att fixa käns håret i en snygg frisyr och undvika hår ner mot anus så man kan se snygg ut i små brasilianska bikinis stil mini string (om jag har förstått rätt)
På Sthlm live igår pratade de om analblekning. Och de sa att det är ju bra om man går vilse i skogen på natten. Då är det bara för den analblekte att dra ner brallorna, ta upp arslet i luften och lysa vägen för alla! Själv har jag heller med mig en ficklampa om jag ska ut i skogen på natten...
köns håret menar jag