Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Moahahaha!!! *skrattar så jag gråter åt Kanelflickas inlägg*
Men seriöst, skaffa ett clerasil coverstick och smeta in litegrann, det borde väl fungera som 2-i-1, glidmedel och blekande på en gång?
vi skrattar inte åt ts, vi skrattar åt själva fenomenet- blekningen
God Is A Girl: Vi skrattar åt fenomenet, inte åt henne som person.
Sen undrar jag en sak till. Under färgningen, är det viktigt att var helt avslappnad då? Annars kanske man spänner "rynket" där nere.
Tänk sen när man slappnar av och "rynket" veklar ut sig. Då är man ju helt randig. Eller?
De kanske gör på de salonger där de gör Brasilian vax.
lieh:
Fan va taskiga ni är som gör narr av TS
TS det borde ju vara någon skönhets salong som utför sådant. Jag har för mig att jag läst någonstanns att det är en rätt smärtsam behandling. Men precis som folk tidigare sagt googla det. Måste ju finnas någon som är proffs på mus/anus utsmyckning
Snacka om blekfisar... Mohahahaha...
Dagens roligaste tråd
'
Då har jag lärt mej nått nytt idag. Har aldrig hört talas om analblekning förut..