• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • bripoint

Men...den här tråden blev juh SKITROLIG!
    inte TS tanke tror jag men jag skrattar så jag gråter

• Gripan
    Ja, det hela är juh rätt lustigt. Men hon vill väl visa upp sin bästa sida...!!!!!!
    Lowas mamma 051109
  • yaaniz

Jag tänker bara då att visst det mörka kanske försvinner men det lär ju komma tillbaka igen för man är väl faktiskt brunare där just för att det kommer skit ur röven och det kommer ju fortsätta och då kommer det vara förgäves??

• farfallina

*asg*
    Håller med MAJA Gräddnos.. Borde ligga under Humor!

• emtono

gud vad alla gnäller.
    låt henne göra det om hon vill. Hon frågade faktiskt efter folk som gjort det eller dom som vet var man kan göra det, inte vad folk tycker om analblekning.

• mim mim

Jo det blev riktigt kul det här. Att det faktiskt finns en marknad för detta??? Kan ingen svara på TS fråga nu så vi får veta lite? *speglar mig down there*

• yaaniz
    Mrs Smith skrev 2007-02-08 14:57:53 följande:
    Nu har jag inte sett så många p-filmer men en sak som har slagit mig är att de är väldigt ljusa "där nere", kan det vara så att de har blekt sina nedre regioner?
    det redigerar dom nog på datorn
  • Megalomania

räcker det inte att pudra lite när det ska till att visa upp sig?

• lieh

Jag sitter och torkar tårarna. Herregud vad kul.

Tycker synd om ts och tänkte söka på google. Men sen kom jag på att sambon kanske ser vad jag har sökt på.

Sen ser jag hans min framför mig och då bara garvar jag ännu mer!!!

Svar på tråden Analblekning!