• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • God Is A Girl

Jo men det måste endå kännas rätt tråkigt när man bara får skratt i respons på en ärligt ställ fråga.

• Marline

Erica27: den här tråden blev nog inte alls som du tänkt. Jag personligen förstår inte alls det roliga. Det finns så mycket att förändra, olika ingrepp osv så analblekning känns inte alls som det roligaste jag hört på länge utan helt normalt i dagens samhälle. Det känns som att skratta åt att folk piercar sig "där nere" eller rakar sig. Hur som helst så måste det ju finnas olika kliniker som gör det. Kanske även på de ställen där de utför brasilian vax (eller hur det stavas). Hoppas du hittar svaren på dina frågor!

• anlisa

Hmm..o vem vill vara randig i röven???..

• Namnam

Ciccin3

Japp såg om detta på 3an.

Men men var så mycket ståhej om när brazilian wax kom till sverige och nu är det normalt....

• Coccolina

Hmmm...*funderar*... Varför skall man bleka sig där?? Visst för porr artister som har en kamera upptryckt där jämt kan jag till viss del förstå...Men varför en vanlig människa skulle göra det kan jag inte förstå...

• Lillflickan
    RedMe skrev 2007-02-08 15:14:56 följande:
    Fan va taskiga ni är som gör narr av TS
    ¨

Håller med till fullo. Sluta skämta om saken i en seriös tråd.
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Ciccin3
    Namnam skrev 2007-02-08 15:15:59 följande:
    Ciccin3 Japp såg om detta på 3an.Men men var så mycket ståhej om när brazilian wax kom till sverige och nu är det normalt....
    Men NEEEJ, säg inte att detta ska bli en självklarhet!

Jag kommer inte ha tid att beställa tid för analblekning.
    Lit de parade
Svar på tråden Analblekning!