Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Jo men det måste endå kännas rätt tråkigt när man bara får skratt i respons på en ärligt ställ fråga.
Erica27: den här tråden blev nog inte alls som du tänkt. Jag personligen förstår inte alls det roliga. Det finns så mycket att förändra, olika ingrepp osv så analblekning känns inte alls som det roligaste jag hört på länge utan helt normalt i dagens samhälle. Det känns som att skratta åt att folk piercar sig "där nere" eller rakar sig. Hur som helst så måste det ju finnas olika kliniker som gör det. Kanske även på de ställen där de utför brasilian vax (eller hur det stavas). Hoppas du hittar svaren på dina frågor!
Hmm..o vem vill vara randig i röven???..
Ciccin3
Japp såg om detta på 3an.
Men men var så mycket ståhej om när brazilian wax kom till sverige och nu är det normalt....
Hmmm...*funderar*... Varför skall man bleka sig där?? Visst för porr artister som har en kamera upptryckt där jämt kan jag till viss del förstå...Men varför en vanlig människa skulle göra det kan jag inte förstå...
![]()
Och vad är brazilian wax?
Eller nej, jag kanske inte vill veta det...