Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Cosmos omslag: "Vårens anal ska vara i pastellfärger"
Kärnan: Kanske inte så konstigt. Hon har ju blivit rejält utskrattad...
Håller med little June! Kan inte alla ni som tycker detta är så fantastiskt roligt börja en ny tråd och fortsätta skratta åt det där så att TS kan få seriösa svar då det förmodligen var det som hon ville ha?
KarJac:
Fan vad roligt sagt från tv *asg*
Får jag fråga er modelejon som förstår sig på sånt här, är det senaste nu att hela kroppen ska vara i exakt en o samma nyans? Snart kommer man alltså behöva bleka armbågar, knän, öron (kan ju vara lite rödare) o för att inte tala om "framdelen" av underlivet? KAn ju skifta lite den också?
Jag tyckte JAG var fåfäng, men så läste jag den här tråden. Otroligt
Jag garvade rätt bra åt kanelflickas "Suuurpriiice"
Men annars blir jag faktiskt lite ledsen över hur ni kan håna TS så här, fråga om hon är porrskådis etc.
Jättetaskigt, lägg ner!
många porrisar analbleker själv, med vanligt blekmedel för hår..
l
Men om TS svarade kanske hon kan motivera o förklara och vi kan förstå det här fenomenet?
Här tog det fart. Kul! Synd bara att så många är så omogna. Jag ställde en seriös fråga och förväntade mig - i bästa fall - några seriösa svar. Förstår inte hur man kan vara kvar på kiss- och bajshumornivån och tycka att detta är sååå roligt. Förmodligen har man ett rätt fattigt liv då.
Nej, jag är inte porrskådis. Men jag vill vara vacker, och jag tycker att ett blekt anus är vackrare än ett "vanligt" anus. Nu ser jag ju inte själv min anus så ofta, men det finns det ju andra som gör och det kan väl vara kul att glädja dem...