• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • Knutkerstin

Man lär väl vänja sig med detta också, som med allt annat som är nytt.

• Endag
    Little June skrev 2007-02-08 15:19:29 följande:
    Suck...Orka garva sida upp och sida ner?Som småbrudar på högstadiet! *~* Ride It Like You Stole It *~*
    Eh, varför bli vuxen?
    Skönt att ha barnasinnet kvar, små barn roar sig lätt you know
    Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • RedMe

Såg på tv om en tjej som hade en "mus-matt"-salong, tror det var i sthlm.. Så något sådant ställe borde dom ju ha koll på vart man skall vända sig.

• Santos v2

Hahahaha!

Ingen som kan pierca analen, kanske ha en pärla eller en liten skär sten i den. MuhHAUhuauhAUHUHAuhUHAUHa!

• Lillflickan
    Kärnan skrev 2007-02-08 15:22:03 följande:
    TS har ju inte kommenterat ett "ända" inlägg än
    Skulle du göra det om folk bara skämtade ??
    ♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • Endag

Men,
    ingen som vet hennes frågor då ..
    vad det kostar? Och vart man kan göra det?

Ja, vem vet en dag kanske det är så inne att man själv beställer tid

Ett, tu tre,,,,,,Hopp!!
  • Kärnan
    Little June skrev 2007-02-08 15:22:16 följande:
    Coccolina skrev 2007-02-08 15:16:28 följande: Hmmm...*funderar*... Varför skall man bleka sig där?? Visst för porr artister som har en kamera upptryckt där jämt kan jag till viss del förstå...Men varför en vanlig människa skulle göra det kan jag inte förstå... Men Erica27 kanske är porrskådis? Är du det Erica? Lägsta kommentaren härinne! Lola Jämtland skrev 2007-02-08 15:20:38 följande: Little June skrev 2007-02-08 15:19:29 följande: Suck...Orka garva sida upp och sida ner?Som småbrudar på högstadiet!*~* Ride It Like You Stole It *~* Ja men det är rätt skönt att ha barnasinnet kvar. O att våga visa det oxå. //2007-here I come!Och som moderator har du inget att invända?Tragiskt. *~* Ride It Like You Stole It *~*
    Vadå? Man får väl fråga?
  • KarJac
    Kärnan skrev 2007-02-08 15:22:03 följande:
    TS har ju inte kommenterat ett "ända" inlägg än
    ända
    .::Draco dormiens nunquam titillandus::.
Svar på tråden Analblekning!