Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Jag finner själva forumet ganska intressant, och som jag noterade förut är det en moderator själv bland de som startade mobbingdrevet. Så det är ju bara att dra slutsatserna.
Jag finner själva forumet ganska intressant, och som jag noterade förut är det en moderator själv bland de som startade mobbingdrevet. Så det är ju bara att dra slutsatserna.
Får kanske förtydliga mig då. Jag gör inte narr av ts utan mig själv om jag skulle göra en, så det är inte ts, hon har fritt fram att göra som hon vill, utan det var ordet analblekning och mig själv som jag gjorde narr av.
Är det inte bättre att torka sig ordentligt istället?
ALM:
Så om jag går in någonstans och gör narr av mig själv hur himla larvigt det skulle vara om jag hade CP-barn är det helt ok?
Eller ful mobiltelefon?
Glasögon?
Fet?
Hårig anal?
MartinStenskog- finner du inte att det är ganska stor skillnad på handikapp och skönhetssaker? Fan klart att jag inte skulle skämta om cp-barn, va fan tror du om mig.
för TS så kanske hon lider psykiskt av detta, eller så finns här kanske folk här inne som lider av det, kanske har en sjukdom som gör att deras anal är jättemörk? och mår jättedåligt av detta då är det inte så särskilt "kul" att de flesta gör narr och skämtar om det....
ibland får man tänka lite längre än vad näsan räcker
Tycker egentligen att moderatorerna tolkar reglerna rätt som låter tråden vara kvar. Man ironiserar åt företeelsen "analblekning" och diskuterar relevansen av denna åtgärd, man tar upp skönhetshysterien som har trängt sig in på tidigare osannolika områden.
Dock så har man inte svarat på frågerna, dock så rör inläggen ju Analblekning så det är inte helt off-topic. Skulle jag gå över och prata om elefantpenisar istället det skulle vara att inte hålla sig till ämnet (iofs kan tråden kanske böja sig åt det hållet och det därmed skulle kunna vara kvar - men jag tvivlar).
DÄREMOT så skulle "Jag tycker ni är taskiga" tolkas som ett påhopp då man riktar denna åsikt mot personer.
Att jämföra som i inlägg 587 börja jämföra personliga saker som är knutna hårt till en människa förstår jag inte kan jämföras med ironi kring en företeelse.
De exempel som är uppräknade i inlägg 587 är förolämpningar hårt riktade mot en person eller mot saker hårt knutna till en person - klar skillnad.
Nu har jag inte läst alla sidorna utan kanske 11 i början och 5 i slutet. Så det kanske finns påhopp på person någonstans som jag inte sett...
orzia 1- jo det kanske hon gör men jag har fortfarande inte gjort narr av henne utan mig själv och det är fortfarande en skönhetssak som verkligen inte bör dras liknelser med personliga handikapp, smaklöst.
Om man tex ska jämföra analblekning med något så kan man ta rakning. Om jag skriver en ts att jag tycker det är jobbigt att behöva raka sig hela tiden och vill ha bra tips för mer effektivitet så får jag ta att andra kanske tycker det är tramsigt och inget stort problem. Jag kan isf sålla inläggen och läsa de jag finner seriösa. För oseriösa svar kommer alltid i såna trådar. Men om någon skulle börja dra liknelser med handikappade barn hade jag fått spunk.
Ostkustens pärla- tack!
Jag har fått spunk. Ett riktigt allvarligt anfall av spunk faktiskt.

Jag är en person som inte kan hålla tyst... jag satt här igår och läste och skrev och det står jag för.
Men vi som tramsade gick till en annan tråd och fortsatte med vårt tramsande... och är det så att det inte så att alla passar in i alla trådar.
Vi visade hänsyn och gick vidare.
jag tycker att det går för långt när utvecklingsstörda ska bli jämförda med analblekning, det är ju lite väl hårt tycker jag.
www.freewebs.com/vipere/analblekning.htm är den enda någolunda seriösa sidaqn jag hittat...