Analblekning!
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).
Ja, inte tror jag att man får bättre sexliv för att brunögat blir ett vitöga, för det måste väl vara syftet med det hela. HA HA HA HA
Vad otroligt sjukt
Såg om det på TV. Man använder samma blekmedel som man bleker håret med, tycker det låter lite läskigt.
TS
Har du sökt runt på några skönhetssalonger, tex som gör brasilian?
Vad är det man bleker?
Nej, man är inte brunare där för att det kommer bajs ur rumpan. Man har oftare mörkare pigmentering kring uttänjningsbara delar på kroppen, typ knät eller armbågen.
yaaniz
nuddar ditt bajs din rumpa... det gör inte mitt! *asgarv*
Huden
Men seriöst ts, tror du på allvar nån här på fl verkligen VET nåt om detta fenomen, o att nån verkligen gjort det?
Yaaniz
*skojade bara lite* hoppas du förstod
Alltså...min fundering är hur detta går till....alltså...ligger man i en gynstol eller står på alla fyra?
Seriöst alltså, hur går det till?
Tänk er en följande dialog:
-älskling, ser du någon skillnad?
-Njaaa.Har du klippt dig?
-Nej.
-Du har plockat ögonbrynen.
-Nej!!!!
-Hmmm..Ny tröja?
-Nej, jag har blekt min anus. Glad alla hjärtans dag på dig, min kärlek