• Erica27

Analblekning!

Hej hopp, jag undrar om det finns någon härinne som har gjort en analblekning. I så fall undrar jag, vad kostar det? Blev du nöjd? Var gjorde du det nånstans? (Jag bor själv i Sthlm och vill överraska min man med en blekning).

• Svar på tråden Analblekning!
  • bamsemums

celian: :-O :-O :-O gapskrattar!!!

tråden har förgyllt min dag! Hoppas bara ts får svar på sin fråga. Själv har jag aldrig hört talas om detta tidigare.

• Tinzu

nej nu måste jag gå och duscha, men håller fast den här tråden

• Lola Jämtland

Jag visste att detta fenomen finns...men trodde att bara tjejer inom porrfilmsindustrin gjorde detta.......
    Fast det kanske är vanligare än man tror?

//2007-here I come!
  • Kanelflicka

Eller tänk er:

mannen kommer från jobbet medan man själv står i sängen på knäna, stödjer sig med huvudet och särar på skinkorna för att visa upp sig. Och skriker "SUUUURPRIIIISEEEEEE"

• God Is A Girl

Tycker synd om TS som fick så mycket hånande komentarer
    Det vra ju inte det hon ville ha tuan information om det.

• mim mim

SÅ vansinnigt mycket syns det väl ändå inte? Fast de som bleker sig kanske har ett mycket mer avancerat sexliv än mig....Eller en kräsnare sambo.

• Megalomania
    Mrs Smith skrev 2007-02-08 15:07:28 följande:
    Stackars TS...MegalomaniaEller hur! Vad jobbar du som..? -Anal-makeupartist.
    Ja det kanske blir poppis, snart kommer det skapas hela koncept för anal-vård, hela salonger med anus-frissor, sminköser och massörer. Kanske man skulle kasta sig hejdlöst in i branschen och tjäna storkovan?
  • farfallina

På en familjesida!? Hm...

• Lola Jämtland

Vissa karlar ser ju inte när tjejen bytt gardiner....o de är ju lixom synliga hela tiden.....

//2007-here I come!
  • Ciccin3

Jag har hört om det, men jag trodde folk skämtade!

Om man nu gör det, gör man det inte hemma då? Finns det salonger man kan bleka anus på?
    Klättrar man upp på en brits och särar?
    Står det en människa på fullaste allvar och smörjer in folks anus med blekmedel?
    Betalar man får sånt?

Hahaha!

Sexy.

Lit de parade
Svar på tråden Analblekning!