Inlägg från: Mandelnougat |Visa alla inlägg
  • Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Tess, jag gjorde så att jag valde att dom skulle dra typ 200:- extra i skatt när jag begärde FP. KOmmer att fortsätta välja att dom drar lite mer/månad så man slipper hamna på minus på skattekontot.

• Mandelnougat

Åh vad avis jag är Johanna!
    Gick det att se hela bebisen eller? Jag vill oxå se mitt pyre!

Har inte tagit någon mer siesta idag än när jag sov mellan 8-9 imorse.
    KÄnner mig inte så trött ändå men jag antar att det kommer ikväll. Fundersam

Nä, nu ska här lagas middag. Vilket jäkla väder vi fick! Det kommer ju snö!

Kram på er!

• Mandelnougat

Godmorgon tjejer!

Alla hemma/inte på BB idag?

Så var då ännu en arbetsvecka till ända o så även snart en till graviditetsvecka.8 dagar kvar och det känns som om jag kan gå av på mitten av otålighet. Jag började bli otålig och på dåligt humör igår kväll, tror ni det är ett symptom?

Nä, nu är det frukost!
    Godmorgon!

• Mandelnougat

Tess, ja vem tycker om att vara kall och våt?
    Jag tycker det är hemskt frustrerande att inte veta när det tänker sätta igång. Huu, vad less man blir på att vänta.
    Jag målade iaf naglarna igår kväll ifall det sätter igång så har jag iaf målade naglar. Kanske ska börja sminka mig lite varje dag så man är åtminstone har lite ögonbryn och ögonfransar ifall det sätter fart!

Samma här Lepa! Här snöar det lite nu men om det blir lite torrare ute under dagen så ska jag minsann trotsa vädret så jag får frisk luft och bebisen får hasa ännu längre ner i bäckenet!

• Mandelnougat

Tess jag brukar inte sminka mig sådär till vardags men jag tänker just att jag vill ha något att förbereda mig med. Väskan är packad, naglarna är målade och nu vill jag att bebisen kommer!

• Mandelnougat

HOppas du får tag på tjejen Tess! Själv vill jag åka på IKea men det vette 17 om någon vill ge sig ut i det här vädret med mig. (Är inte sugen att ta bussen) Tänkte småhandla för pengar som jag inte har (dvs norpa någon hundring från sparande och köpa lite handdukar och äta lunch). Men men, det blir väl en till hemmadag förstår jag. *suck!*

• Mandelnougat

Lepa, jag har oxå sparat mitt presentkort till efter förlossningen. Ska riktigt njuta av att kunna ligga på rygg och bara få en massa gegga i ansiktet!

• Mandelnougat

Vi har också jättenära till BB. Sambon har bilen varje dag till jobbet, skulle vara så skönt att ha hemma bilen idag så hade jag kunnat vara på Ikea. nåja, vad är väl en bal på slottet?Fundersam
    Om värkarna skulle sätta igång när sambon är på jobbet så har grannen lovat att komma ner och "hålla mig i handen" vill inte att han ska åka hem direkt. Man kan ju ha pinvärkar hur länge som helst innan så jag säger inget till honom om jag skulle känna av något på morgonen utan jag ringer nog honom när jag känner att det börjar bli dags på allvar.

• Mandelnougat

Lepa. haha vilka förhoppningar du har! Jag tror säkert jag kommer känna mig som en ny människa! Uttänjd och full av hormoner och läckande tuttar!

• Mandelnougat

Tess, jag tycker det är svårt att hitta aktiviteter som jag faktiskt kan göra. Hittar hur många grejer som helst som jag skulle behöva göra men som jag helt enkelt inte kan så det blir liksom att sitta och göra inget (FL:a och kolla teve)

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3