Inlägg från: Mandelnougat |Visa alla inlägg
  • Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

O Grattis Lepa!  Hoppas det tar sig nu då!
    Här händer inget nytt. Trycker neråt rätt rejält och har gjort det hela kvällen men jag har liksom gett upp hoppet om att denna kis vill ut. Men den kämpar ju iaf! Det är så man känner hur den nästan vill putta ut hela livmodern! Ilar något så grymt (ungefär som när man är äckligt kissis)
    Nä nu ska jag hoppa i kojan och invänta besvikelsen imorgon på morgonen när jag inser att jag sovit en "hel" natt igen. Ledsen
    Natti natti!

• Mandelnougat

Godmorgon flickor.
    Här har det varit en usel natt. Har vaknat vid 2, 3, 4, och 7. Var uppe och svassade 4:40 imorse och kunde inte somna om förrns en timme senare. Så nu är jag så trött så jag skulle kunna dö.
    Nåja, har ju inte så mycket för mig idag så jag kan lika gärna sova under dagen.

Nä, idag är ingen bra dag känner jag redan nu så jag tror jag struntar i att skriva så mycket mer. Återkommer senare isf.

Kram på er och ha en bra dag!

• Mandelnougat

Godmorgon tjejer!

Kikar in här innan dagen börjar.
    Är totalt slut i huvudet och har huvudvärk som kommer och går lite sådär lagomt under nätterna. Har varit vaken 3 ggr sedan jag somnade 23 igår. 03:40 trodde jag att det var kört att försöka sova men jag kunde till slut somna om. Fattar inte varför kroppen börjat dumma sig med att jag ska vara vaken mitt i natten!
    Jag vill ju bara få sova! Ledsen

Nåja, ska till BM idag på fm, kikar in och lämnar rapport (om inte annat i bloggen) senare.
    Nu ska jag försöka gå och sova igen för gud så trött jag är!

Hoppas ni får en fin dag alla tre!

Kram!

• Mandelnougat

Godmorgon brudar!

Bf idag men inget nytt. Har dock haft ett tryck ner mot "ni-vet-var" som jag annars brukar ha när jag promenerar. Så nu har jag varit ute på en kort promenad själv och försöker hoppas på att det var uppskattat av hyresgästen. From imorgon är det vräkningsorder som gäller.

Vad trist EJ! Vad händer nu då?

• Mandelnougat

Ja tänk om det bara ville sätta lite fart!
    Ska fördriva dagen på Vårmässan idag så det blir mycket uppe och gå.
    Ja hur har det gått för Lepa och EJ?
    Vart e ni tjejer?

• Mandelnougat

Tess, nä, passa på att slappa om du känner att du kan göra det.
    Själv orkar jag inte skriva så mkt. Finns från och till nytt i bloggen att läsa. Orkar verkligen inte skriva allt här, bloggen är ju låst så jag kan kontrollera själv vilka som läser.
    HOppas det e ok.

• Mandelnougat
     Grattis till lilltjejen Lepa!

Ser fram emot förlossningsstoryn!
    Kasta över lite förlossningsbaciller till oss andra när du har en stund över vettja!
  • Mandelnougat

Godmorgon brudar!
    Så har helgen kommit och gått men ingen bebis i sikte.
    Den ligger iaf så långt ner så igår utbrast min kompis i skräckblandad förtjusning: " Men nu ser den ju ut som den ska komma ut!!"
    Men tji fick vi!
    Så nu har jag ringt mamma och bett pappa att han ska visa "Vinterögonen" till bebisen så den sätter lite fart. Min kropp är inget vilohem längre. Nu får den faktiskt börja göra klart för avfärd.
    Andra teorier vi funderat på här på morgonen är att 1. halka på en plastkasse (aj!) 2 svälja en virknål så bebisen tar sig ut med hjälp av den (risken finns att den då börjar virka på navelsträngen vilket inte kan anses som bra) 3. promenera mera.
    Jag satsar stenhårt på den sista alternativet.

Nu ska jag käka lite frulla och sedan gå och lägga mig och sova igen. Jag orkar inte ens vara vaken en sådan här dag när inget händer.

Godmorgon!

• Mandelnougat

Bra teori Tess! Men den verkar funka dåligt för mig för jag sover som en gris men när jag väl är vaken så är jag så rastlös så det finns inte.
    Ååh, så tröttsamt det är att vänta!!!  

Jag har till och med börjat återgå till tankarna att det kanske är något fel på antingen mig eller kotten när h*n vägrar komma ut! Ledsen

Nä, nu ska jag fortsätta plocka här hemma. Vill få skurat och dammsuget iaf idag!

• Mandelnougat

Ja här har det också hunnits med en del idag: Skurat, dammsugit, tvättat upp en maskin, sytt 2 lakan till spjälsängen, tagit hand om disken, handlat, lagat mat och sedan hann jag med en 1½ timmes siesta på em också.
    Man är som så nöjd med sig själv när man har åtminstone plockat ihop och fått gjort lite "attgöra- saker".
    Ryggen protesterar hejvilt men vad gör det när man känner sig så nöjd som jag gör just nu?

Trevlig kväll!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3