Vi som plussade v34 version 3
Haha Tess, nä det har man fått lära sig. Alla tycker inte om att stiga upp innan 8!
Haha Tess, nä det har man fått lära sig. Alla tycker inte om att stiga upp innan 8!
Håller med Lepa: Hämta upp oss Tess så gör vi Ikea!
Själv har man varit hemma sedan i slutet på september. Jobbet är låååångt borta nu känner jag!
I helgen händer inte mycket här. Har inte planerat något faktiskt.
Sambon pratade om att åka och fiska så är det fint väder så kanske jag följer med.
Bra idé EJ!
Fika och prata är jag bra på så det kanske man skulle sysselsätta sig med under helgen?
Du får säkert följa med EJ!
Jättefint Tess!
*springer o kastar på lite smink och kläder*
Å vad roligt för dig Tess!
Jag vill oxå ha någon annan sysselsättning än att springa på toa hela dagen.
Det är iaf en liten tröst att det är fredag så man har helgen framför sig!
Tess, nästa vecka har jag akupunktur på måndag och BM på torsdag så den veckan verkar ju gå lite snabbare än den här. Jag har kommit på att man ska ha en aktivitet i början och en i slutet av veckan för då har man hela tiden något att se fram emot!
Du har ju lite tur som åtminstone har dom varannan vecka att planera in lite grejer med. Själv sitter man här helt ensam och tittar på klockan med jämna mellanrum hela dagen för att se om klockan snart blir 17:30 när sambon kommer hem. (huu vad tragiskt det lät!
)
Det är så tråkigt när alla jobbar och sliter och man själv bara sitter och glor! ![]()
Vi ska äta något så spännande som fullkornspasta och köttfärssås.
Ja man ska väl vara tacksam för att man får vila men om man inte vill vila då? Jag hade haft mer lust att vila om jag hade ett knyte att ligga och snusa på!
Nä, nu är det dusch, lunch och HTg och sedan vila.
Kram!
Å vad roligt Tess! Ska kika på din inköp!
Själv springer jag på toa hela tiden känns det som. Jag tror jag har gjort "nr 2" säkert 3-4 ggr bara idag!
Vet inte om det har med 3 hårdbrödskivor igår till middagen att göra eller om det har med förberedelser att göra. Väntar på att min mamma ska sluta så jag får prata lite med henne.
Nu ska jag springa in i ditt galleri och kolla Tess!
Tess, ja jag har också hört det men jag är lite osäker på att det verkligen är det när jag åt hårdbröd igår.. hmm.. Vi får se med andra ord!
Nu måste jag lägga mig en stund. Blev tvär trött!
Trevlig helg om jag inte hinner in innan helgen startar!
Kram på er tjejer!