• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Tess82

EJ, förstår dig, en full karl som luktar sprit eller öl känns inte så lockande.

Bf 10e Maj
  • Emmajohanna
    Jag kommer till och med ihåg DATUMET när vi hade sex senast.. Det ni !!! 
    Då är det inte ofta...

Glöm inte att rapportera sen efter BM Mandel.
    Du ska väl också dit i veckan Tess ?
    *** med bebis i magen, v 34***
  • Tess82

Ska inte till bm förrän på måndag. Den här veckan är ganska lugn än så länge. Ska på Tupperware-party på torsdag och föräldragrupp på fredag, annars inga planer alls. Hinns nog med att tvätta lite bebiskläder . Svärmor var hit med två bodysar i lördags också, hon kunde inte hålla sig längre nu.

Bf 10e Maj
  • Mandelnougat

Oj! Så uttorkad är jag inte så jag minns datum (å andra sidan minns jag ju aldrig vad det är för datum! ) Men jag måste säga att det som funkar här är att: Allt behöver inte vara så seriöst och man kommer långt med närhet och ömhet . Man får ställa upp lite från båda sidor.

• Tess82

Apropå sex så kan min kille ibland på skämt säga "jag får aldrig nå sex nu för tiden" eller nåt liknande. Jag brukar svara att vill du ha sex så är det bara att säga till, jag är inte den som säger nej. Då brukar det bli tyst sen. 

Bf 10e Maj
  • Lepa

Gomorrn!!!

Här pratas det sex ser jag ;) Fick oxå lite i lördags morgon, 3 veckor sen sist sa sambon!

Helgen har varit lugn, var i Helsingborg i lördags o shoppa lite på Väla men hittade dock inget till mig utan det blev sambon som fick en ny vårgarderob.

På fredag blir det BM besök men resten av veckan e det inget inplanerat eller jo ska ju baka massa o laga lite lasagne som ska frysas in.

• Mandelnougat

Hej tjejer!
    Allt var bra hos BM idag. Bra blodtryck och bra blodsocker (4.7)
    Sedan sa hon att hon trodde inte det var någon jättebebis även fast jag ligger på övre delen av kurvan. *pjuh!*
    Men den lill* hade inte fixerat sig men ligger ännu med huvudet neråt. Å andra sidan så hörde jag av min syster att hennes äldsta fixerade sig i princip samma dag som förlossningen startade.
    Till o med BM benämnde Kotten som en "Han" Och jag drömde i natt att jag fick en pojke och när jag kom ut från BM o slog på telefonen så damp det in ett sms från en kompis som hade drömt att jag fick en pojke så hon var inställd på det nu!
    Ska bli så spännande att se vad det blir för en liten man ska leva med resten av livet.
    Nä, nu är det vila sedan promenad i vätan.

• Emmajohanna

Vad gött att du har en liten bebis där inne Mandel. Lätt att föda ut.

Man måste ju gå på sin känsla och då är det säkert en pojk där inne.  
    hihi, snart får vi ju faktiskt reda på vad det är för en liten som bott där inne i våra magar så länge.

Jösses, ligger efter i "sex-ligan" Får nog kasta mig på honom ikväll, varsig han vill eller ej.  

*** med bebis i magen, v 34***
  • Mandelnougat

Ja jag tror oxå att det är en liten kott-kotte där inne. Det är så kul att folk benämner den lill* som en pojke trots att dom inte vet säkert vad det är.

Ja jag skulle också behövt kasta mig över honom när han kommer hem, men fan vad jobbigt! Fundersam  Ni är så ambitiösa tjejer!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3