Suck, ringde kvinnokliniken på förmiddan eftersom jag inte kom fram någonstans här på vårdcentralen idag, de skulle ringa upp vid kvart i tre och ringde väl tio i. Det var ju till stor hjälp, hon undrade varför jag ringt dit och inte till min bm och sa att jag annars skulle ringa förlossningen. Enda hon kunde säga var kolla blodtrycket men det har jag ju redan gjort. Ska på föräldragrupp imorgon eftermiddag så jag kanske kan prata nån minut med bm då. Verkar inte finnas så mycket att göra annars än att stå ut och ta alvedon.
Nu har jag i alla fall fixat tvättmedel så jag ska roa mig med att tvätta lite bebiskläder och lakan till spjälsängen nån dag, det kan säkert pigga upp, känner ju mindre av huvudvärken när jag håller mig sysselsatt så det är väl bara att se till att ha lite småpyssel att göra på dagarna.
Härligt med vattengympa Lepa, funderade också på det förut men närmaste jag hittade var i Falun och det är 6 mil att åka dit, dessutom var det samma dag som sambons dotter har träning så då har jag ingen bil heller. Har ju badkar iaf så jag knölar ner mig där emellanåt.
Hittade en bil på blocket idag som jag kan tänka mig, en Audi 100, ska försöka övertala sambon att vi har råd med en till bil för jag blir galen utan. Jag köper den själv och det blir ju jag som betalar försäkring och allt men jag måste ha hans stöd som bilkunnig och möjlig reparatör till fel som kan bli. Hoppas att bilen verkar vettig bara, vi behöver ju en kombi snart.
Oj vad massa svammel, är uttråkad idag. Ha en bra kväll tjejer!!