• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Mandelnougat
    Exakt 1000 inlägg i gamla tråden! Räcka ut tungan

Sitter och diggar lite Cara mia, säga vad man vill men nu vill jag gå ut och dansa!

Ja jag får kissa järnet, man får akta sig så man inte går ut utan att ha tömt blåsan för då är man dömd att misslyckas med det mesta! Jag glömde att tillägga att jag springer på toa minst 1 g/timme på kvällarna. Och nu när man är otymplig så är det ett ->-tyg att ta sig dit när man sitter bekvämt bakåtlutad i reclinern!  

*Diggar Måns o gänget järnet med
  • Mandelnougat

Ja herr Turesson och fröken Ryde har inte något att göra i en EurovisionSF.
    Helt sjukt att dom ens kom med i svenska versionen! Vem har dom mutat liksom?

• Emmajohanna

Cara Mia är en party & dans låt.. Lätt ! Gillar den !
    Och bebisarna gillar honom med.

Avundas dig INTE som måste kissa hela tiden..
    Hur mycket kissar du Lepa ?
    Och godmorgon förresten.. Allt bra ?

Jo,glöde ju säga... När hon den där virkade historien sjöng så höll jag på att dööööö. Röstade för fulla muggar på ALLA andra så dom inte skulle gå vidare.

*** med bebis i magen, v 30***
  • Emmajohanna

Åhhh, ska du till Ullared Lepa ?! *avis* Nått spec. du ska köpa eller är det mest på skoj ?

Åh, ännu ett boktips... Bra, nu har jag två nya böcker att läsa. Thanks girls.

• Mandelnougat

Haha det är tur att det finns såna som du Johanna: Såna som faktiskt röstar och påverkar så att såna som jag kan sitta och inte rösta och bara gnälla ifall ni röstat fel!

Ja gud förbenat vad jag vill gå ut och dricka drinkar och dansa halva natten till Cara Mia! Hemlis Men vissa saker gör sig bäst när utföraren är ogravid o oammandes!

• Mandelnougat

Nu tjejer har jag lagt till er på kompislistan så nu (tror jag) kan ni läsa min blogg. Tanken är att jag ska utnyttja mitt plus så bara de på kompislistan kommer åt mina sidor. Tråkigt? Ja men jag vill inte att alla ska kunna läsa ens tankar och farhågor.

• Lepa

E det här ni e!!!

Har skrivit en jättelista som ska med till Ullared. Mysbyxor, toppar och lite grejjer till bebben. Inte så mycket kläder till bebben har hört att det är inte super duper kvalle på dom men ska ändå köpa lite omlott toppar o byxor om det finns o e BILLIGT!
    Det värsta senariot just nu e om det är jätte mycket folk där för det är ju sportlov här nu så alla mammor som e lediga med sina barn ska väll dit!

Ju mer man lyssnar på Cara Mia ju bättre bli den...la la lallalalla lallalaaa (sjunger för mig själv)

• Emmajohanna

Japp, jag var bara tvungen att rösta i lördags, kände hur det bubblade i mig och jag vet hur arg jag hade blivit om "virkningen" hade gått vidare.

Åh, vad kul att få läsa din blogg Mandel ! Ska genast kika in.

Jaså, är det sportlov hos er nu Lepa. Vi hade det förra veckan tror jag. Jag var ju där på nov.lovet  och trodde då att det skulle vara kaos... Men vi var där när dom öppnade, då var det helt ok. Vi ska åka dit nångång i april...Om man orkar vill säga.
    Du får berätta om dina fynd sen !!!

Har kommit på att jag ska inhandla nya duschgrejer, lotion etc som ska packas i BB-väskan. Ska ta sorter som jag aldrig använt, så när jag sen efteråt använder dom så påminner lukten om när bebis kom. Luddigt ??? Hoppas ni fattar vad jag menar.

Läste om ett bra tips... Tvätta bebisen filt, den som ska med till förlossningen och sov sen med den i eran säng. Filten får då era lukter så när bebis sen ligger i sin säng eller vagn med filten så blir det lugn....
    Vet inte om det funkar, men jag ska iaf testa det.

• Lepa

Mandel, ja men bara om du lovar att inte köra på mig med din kundvagn ;) Det är det värsta i Ullared att alla e helt crazy!!!
    Dom värsta e ju pensionärerna. Dom har ju sååååå bråttom överallt o sen har vi mammorna med 1000 barn som dom inte har koll på o så har dom med sina barnvagnar!!! Mandel fortfarande sugen på att åka dit ;)
    Nä, det är kul det är ju typ som om man ska till Mount Everest eller nåt...allt måste planeras in i minsta detalj!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3