• Mandelnougat

Vi som plussade v34 version 3

Nu brudar är vi inne på sista versen (eller trimestern om man så vill! )

Här fortsätter äventyret att vara gravid och forhoppningsvis så hinner vi få vara med om en förlossning innan trådens tid är till ända.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-18 16:34:37:
    BF lista

Mandelnougat 28/4
    Lepa 2/5
    EmmaJohanna 4/5
    Tess82 10/5
  • Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3
  • Emmajohanna

Ja, passa på att rensa ut när han ändå inte är hemma. Han märker säkert inget ändå..

Fick en kommentar precis... Om magen alltså.

Han : Hur är det ? Ser tungt ut.
    Jag : Ja, det börjar bli lite tungt nu.
    Han : Men det är väl snart du ska ha ?
    Jag : Om 7 veckor ca
    Han : Oj, då är det ju långt kvar och du som är SÅ stor.
    Jag : Nu måste jag gå och jobba....

Vad trött man blir.... Men men.... En vanlig dag liksom...

*** med bebis i magen, v 33***
  • Mandelnougat

Visst blir man som less på dessa jäkla repliker! Det värsta är att man/dom tror att man tycker det är roligt/bra att bli tjock när man är gravid! Frågar ni mig så är det lika värdelöst tråkigt att bli tjock oavsett orsak. Dock tycker jag om magar, men det sätter sig ju inte bara där...tyvärr...Fundersam

• Emmajohanna

jösses, glömde ju det viktigaste & den mest klassiska som han kläckte :

Han : Är du säker på att det är en där inne ?
    Jag : *trött i rösten* jaaaa, det är bara en.
    Han : Är du säker ????

Herregud !!!!

• Mandelnougat

Ha! Jag brukar -när någon nämner om att det kanske skulle kunna vara fler än en i magen - svara dom att "Ja de säger att det är bara en, men allt utöver en adopterar jag till dig" Då brukar dom fatta vinken!

• Lepa

Nu har jag varit super duktig, var ute och gick en timme...utan att få ont!!! Det är jättekonstigt det här med foglossning ena dagen kan jag knappt gå o andra dagen e man pigg som en 15-åring ;)

Emma kolla upp det med händerna man kan ju få skenor och sånt som hjälper.

Snart ska jag göra ett stort lass med korvstroganoff som jag ska frysa in. Sen när det finns billig köttfärs att köpa ska jag göra olika köttfärs rätter att frysa in, måste göra allt för att hindra så vi inte äter massa skräpmat efter bebben kommit!

• Emmajohanna

Den ska jag köra med Mandel om ( när ) nån säger så igen....

Vad duktig du varit Lepa ! Och vad skönt att du slapp värk !!
    Vad gör man med köttfärs mer än köttfärssås ?
    Lasagne kanske ?

Ska strax gå för dagen, orkar inte mer idag....
    Ha en underbar kväll tjejer !
    Ikväll det är nya avsnitt av Greys och Mullvaden... Nä, jag har inget liv...

Kramis

• Lepa

Är det Greys idag? Trodde dom nya avsnitten började nästa vecka!??

• Emmajohanna

ikväll, dubbelavsnitt Lepa !!!
    Missa inte...

Tjing tjing

• Mandelnougat

Godmorgon tjejer!

Sovit gott? Här har man börjat vakna minst 2 ggr/natt för att springa på toa. Svååårt irriterande!
    Och när man vaknar på morgonen så är man jättekissis så man kan inte försöka somna om heller så det är bara stiga upp och börja lyssna på grannarna som borrar (NU!! ) Hur f*n tänker man när man börjar borra i väggarna 07:40?! Att andra människor inte har något liv och inte behöver/vill sova?
    Jaja, det var det morgonhumöret. Frukost kanske får en på bättre humör.
    Hoppas ni andra haft en bättre morgon!

• Emmajohanna

God morgon !

Jadå, här har det sovits gott, men svårt att somna igårkväll. Sov när jag kom hem från jobbet, från 15.30 till 19.00. Lite vääääl länge kanske men oj vad skönt det var.

Hemska grannar att börja med borrning såhär tidigt. Ofta finns det ju en tidsgräns på kvällarna, men ingen på morgonen... Borde nästan finnas tycker man.

Ät lite frulle och sitt här och babbla så får vi dig på bättre humör vännen.

Såg ni Greys igår ? Isåfall....Vem hade Allison haft sex med i slutet ? Var det veterinären ? Eller såg jag helt fel ???

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3