• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Pusselbiten86
    Leon

Ja självklart är han me välkommen * bestämmer jag *

För min nicklas ska med så
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Leonmamman

Aha men okej! Inte säkert han har någon lust, han är inte precis dundersocial... Men kanske kan övertala honom! Sen har han iofs en garderob att skruva ihop!

Måste bara meddela allihop att vi faktiskt har grillat o ätit middag utomhus idag! Känns så härligt ju!

• prinsungen
    Leonmamman skrev 2007-03-27 21:21:12 följande:
    Aha men okej! Inte säkert han har någon lust, han är inte precis dundersocial... Men kanske kan övertala honom! Sen har han iofs en garderob att skruva ihop!Måste bara meddela allihop att vi faktiskt har grillat o ätit middag utomhus idag! Känns så härligt ju!
    Tjenare tjejen...... Luktade allt att det var någon som grillade
    Älskar dig Edwin
  • Leonmamman

Aha! Skyldig! Följer ni med på lördag oxå till fikat? Vi får höras, läggdax för lilleman här nu. Kramar!

• prinsungen
    Leonmamman skrev 2007-03-27 21:32:20 följande:
    Aha! Skyldig! Följer ni med på lördag oxå till fikat? Vi får höras, läggdax för lilleman här nu. Kramar!
    Jobbar då! En annan gång får det bli... Natti på er så kan vi höras i morgon,
    Älskar dig Edwin
  • Jessica23

man som kvinnar är ju välkommen, min karl lär ju komma sen men han är nog rejält trött efter 8 timmar med högskoleprovet!

Om du hittar till vattentornet så är det lätt o leda därifrån!!

• Spindelskratt

Godmorgon. Inatt satt jag uppe till 2.30 o försökte lösa hemsides problemet. Testade massor av olika sidor som sägs kunna reparera hd. Funkade inte.
    Men så talade jag med it-expert på msn o får då meningen "har du kollat papperskorgen, för allt som slängs från hd hamnar ju där"
    Gissa vad jag hittade i papperskorgen

Bara att återställa alla sidorna o vips så fanns hemsidan där. Har även gjort backup på ALLT i datotn o skrivit ut samt kopierat över till annan hd i datorn.
    Vilken natt alltså

Pussel: Om du följer dalagatan så tar du vänster, huset är ett stort rött tegelhus. Jag väntar utanför så du kan inte missa mig. Vet inte om du kör bil eller går...

Leon: Klart gubben ska med, då kan de vara barnvakt så vi kan snacka

• Pusselbiten86

Jag kör bil ner

Min höft klarar inte riktigt de sträckorna just nu

Ses snart då.
    Kram

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Jepp, ses om en stund Emma

Svar på tråden Bromölla del III