• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Leonmamman

Prinsungen: Tjena! Vi har det bara fint i solen! Ute varje dag o leker o går promenader o cyklar! Mår Edwin bättre nu?

Charro: Javisst, om du följer Grödbyvägen bort under huvudleden så kommer massor med kossor med så söta kalvar! De har även får med killingar o 2 grisar i Brantahalla! Där brukar vi gå nästan varje dag o kika på djuren, Leon älskar det!
    Men vad romantiskt o vad avundsjuk man blir! Här har man inte ens en ring på fingret... Men klart du ska fria i påskägget- vilken kul ide! Kör på!

Pussel: Hur går det för dig med foglossning o allt? Jag är nästan helt bra nu tack o lov! Tjock- visst men ingen mer smärta!

Vi kommer i alla fall imorrn om vi hittar! Sambon visade mig vattentornet idag så nu vet jag var det ligger Jessica, är det nära där då?

• Spindelskratt

Leon: Aha, men då vet jag ju nästan var de söta kalvarna finns. Får kanske ta en extra lång promenad en dag o se dem
    Vi är inte ens förlovade här men jag kör på ändå, fast det inte är lätt att komma på nått att bra att skriva tycker mest det låter larvigt *S*

Men hörni nu får ni vara tysta imorgon o inte säga nått om sambon hänger på

• prinsungen
    Leonmamman: Ja visst e han bättre nu. Tror att han kan tillbax till dagis nästa vecka. Idag har vi varit i Malmö å shoppat lite.... såå kul!

Charro: Spännande de där med bröllop ju......
    Älskar dig Edwin
  • Leonmamman

Charro: Nej men kör på! Klart ni ska greja till bröllop! Oh vad spännande! Nej klart vi inte säger nånting men gaaah jag vet fortfarande inte hur jag ska hitta imorrn! Var det 15.30?

Prinsungen: Oh nej vad roligt! Vi har vart ute o gått o tittat på grisarna borta vid Brantahalla! Jätteroligt!

• prinsungen
    Leonmamman: Dom har vi aldrig varit å tittat på men vi kan ju gå dit ihop någon dag. Är ledig ganska mkt nästa vecka. Några planer inför påsken?
    Älskar dig Edwin
  • Leonmamman

Prinsungen: Ja det får vi verkligen ta o göra! Dom har ju kalvar o killingar där med. Nej du daniel jobbar fan heeeela påsken... Kanske blir till svärmor en sväng.
    Själva då?

• Pusselbiten86
    Leonmamman..

Hittar du till någon annanstans i närheten då så kan man ju mötas upp..
    Typ folkets hus

Kommer Hanna o Mia imorrn?

Charro
    Jag vet inte hur de blir på måndag.. skulle ev på en fika.. men aknske kan flytta den till tisdagen
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Leonmamman

Pussel: Hmm skall jag räkna upp vad jag känner till i närheten av vattentornet? Hehe ja jag vet ju var Bäckmans cykelaffär är. O Ica Maxi o Lidl o Humleskolan vet jag o den vägen bort. Nära? Jag har gps i bilen som jag fick av sambon så jag ska hitta här nere. Men det ligger i närheten av vattentornet då? Ja jag tror väl jag ska hitta...

• Spindelskratt

Leon: Det är på fel håll
    Du kommer ju in på Grödbyvägen,(gissar jag) sväng höger in på Öster gatan rakt fram mot Folketshusvägen, ta vänster i korset o sedan höger in på Dalagatan. Vångagatan kommer längs med Dalagatan, fast jag vet inte hur långt bort.
    Eller ett annat tips kolla eniro.se

Pussel: Bra förslag att byta fikan till tisdag

Vi ses imorgon då

• miamartini

Blir ingen fika för vår del imorron för jag ska lämna Casper till min mamma när han har vilat för vi ska till växjö på ägglossning i morron (en fest med de namnet )

Mamma till världens underbaraste lillkille
Svar på tråden Bromölla del III