• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Leonmamman

Hmm vattentornet... Har väl sett det på avstånd men aldrig lagt märke till... Finns det nåt mer? Får väl övertala gubben o följa med ändå så jag hittar!

• Spindelskratt

Emma: Tack för trevlig stund på Öppna. Trodde inte det skulle vara så mycket barn där, men det var bara kul. Våra maskar o flaxar hade iaf kul

Loke höll sig precis vaken tills vi kom hem så han fick mat o slocknade direkt. Får se hur länge han sover nu.

Leon: Vilket håll kommer du ifrån, var bor du?

• Leonmamman

Charro: Oj vad det låter kul, vi följer gärna med nästa gång! Men är det bara för mindre barn?

Vi bor i Grödby- Håkanryd. Församlingshemmet där öppna är vet jag vart den ligger. Vi bor väl ett par ängar med kossor bortåt...

• Spindelskratt

Leon: Några kossor har jag inte sett, men grödby ligger inte det där Tiansvägen delar sig i en mindre rondell, går man till höger från Tiansvägen så är det vår dagliga runda hela gatan upp o runt hörnet längre fram har jag åkermark med staket o sten samt villor. Är jag ens i närheten
    Fortsätter man rakt fram i rondellen så kommer man till sjö med mindre badplats

Det var väldigt blandade åldrar på Öppna, Loke var garanterat yngst

Klart du ska med nästa gång?
    Ska vi boka dag redan nu

Nu fick jag plötsligt liten "egen tid" sambon drog till tippen med gossen. Så då ska jag passa på att putsa dessa svarta fönster vi har.

• Leonmamman

Charro: Jovisst du är på rätt väg! Men om man fortsätter till höger från tiansvägen o sen förbi åkrarna o bort till stora vägen- rakt över den o sen bortåt en bra bit till förbi kossor mm. Ungefär 5 km till centrum har vi så det är mitt ute i ödemarken hihi. Vi har en fin landsväg bort till sölvesborg, vi har 3 km till råby o 3 km till valje! Hmm flummigt men jaja jag e ny här!
    Ja jo vi följer gärna med, när ska ni dit? Vi kan ju annars prata om det på lördag!

• Pusselbiten86
    Charro

Tack för en trevlig dag

Jag hann bara packa in Noah i bilen o köra ner till Vårdcentralen o då sov han som en stock

Synd bara att det ska vara så långt ner där från oss... över 1 km... o det med min höft är INTE skoj..

Och nu börjar mannen jobba på måndag me.. suck..

Ska kanske dit imorrn eftermiddag med så du vet de om du vill hänga på

leonmamman

Klart du måste hänga med
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Ja vad jobbigt för dig med höften. Tycker e.g att Öppna förskolan ligger väldigt dumt till. Borde den inte ligga mera centralt.

Jag hänger klart på imorgon om du ska dit så bara hojta i god tid

Gossen hade ju skoj o det är bra träning för honom att träffa andra så han blir härdad inför dagiset

Leon: Okej, gick ju rundan i e.m o nog tyckte jag det luktade kossor men jag såg inga

• Pusselbiten86

Wieeee

La ut min gamla data på tradera för 1000:- o trodde jag hgst skulle få 1500..

Men nu gick den ut på 2125:-

Förvånad

Så glad

Japp- Jag ropar imorrn isåfall charro  - Måste lada upp energin för min lilla vilding med bilen

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Leonmamman

Charro: Hihi vi har kossor o hästar på tomten i princip. Jättekul för Leon som älskar djur!

• prinsungen

Leonmamman: Hur har ni haft det idag?

Älskar dig Edwin
Svar på tråden Bromölla del III